Beantwoord

Reparatie in garantieperiode, zonder aankoopbewijs

  • 26 March 2020
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Mijn Nokia 9 Pureview heeft problemen met de camera. Deze kraakt bij het opstarten. Gelukkig heb ik nog garantie.

Ik heb geprobeerd hem online ter reparatie aan te bieden, maar daar staat het merk Nokia niet tussen.

Na gebeld te hebben met de KPN winkel, de reparatie afdeling, Reviva, opnieuw de reparatie afdeling en ten slotte weer opnieuw naar de KPN winkel werd mij verteld dat ik met mijn aankoopbewijs naar een fysieke kpn winkel moet.

Nou ben ik best wel zorgvuldig met het inscannen van papieren en archiveren van E-mails, maar een aankoopbewijs kan ik niet vinden. Wel de brief met gefeliciteerd met de aanschaf van uw Nokia.

Kan ik een kopie van het aankoopbewijs aanvragen?

Groet,

Johan Kuipers

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 March 2020, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Geenspruitjes ,

Voor een kopie van de aankoopbon heb je in de desbetreffende KPN-winkel de grootste kans. Als die winkel op dit moment open is tenminste. 

Heb je behalve die brief misschien nog de mogelijkheid om een printje te maken van de afschrijving van de aankoopsom van jouw rekening ? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Geenspruitjes, welkom! Allereerst: er zijn op dit moment maar een paar winkels geopend. Kijk even goed waar je terecht kunt. Daarnaast kan ik hopelijk een kopie voor je regelen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ging het om een los toestel, nieuw abonnement of verlenging? Het toestel is wel bij KPN aangeschaft?

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je privébericht! Ik heb een mail naar je gestuurd met een vervangend aankoopbewijs. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reputatie 3
Badge

Bedankt voor de snelle service!

Eigenlijk had de dame van de helpdesk dit ook kunnen regelen.

Reputatie 7
Badge +30

Heel graag gedaan!

 

Eigenlijk had de dame van de helpdesk dit ook kunnen regelen.

Dat is correct:face_palm_tone2: