Beantwoord

Reparatie iphone

• 13 november 2012
  • 1 reactie
  • 9380 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik ben erg teleurgesteld in het reparatieproces van kpn/teleplan.

Bij het inleveren van mijn toestel bij het business center werd mij verteld dat het circa 2 weken zou gaan duren voordat mijn toestel gerepareerd zou zijn. Natuurlijk vind ik het niet erg als het allemaal een week langer duurd.... Maar ik wacht nu al 6 weken op mijn toestel, en e-repair en het business center geven beide aan dat het nog wel eens een week, of twee weken kan gaan duren.

Ik vind dit niet normaal en ik wil graag zo snel mogelijk een oplossing. Kan iemand mij hierin misschien helpen/adviseren.

Bellen naar het BC en/of klantenservice heeft geen zin is mijn ervaring. Afgelopen weken heb ik meerdere malen per week gebeld, met de mededeling ( al enkele weken)  dat het toestel elk moment terug kan komen. En dat ik het moet afwachten, Na 6 weken ben ik het afwachten eigenlijk wel zat en hoop ik dat iemand hier mij verder kan helpen.

icon

Beste antwoord door Daan__ 15 november 2012, 11:46

Beste Schroor,

Dat is een vervelende situatie. Normaliter hebben Apple producten een kortere doorlooptijd.

Heb je in een privébericht een bonnummer in combinatie met het mobiele nummer voor me, dan ga ik op onderzoek uit. Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste Schroor,

Dat is een vervelende situatie. Normaliter hebben Apple producten een kortere doorlooptijd.

Heb je in een privébericht een bonnummer in combinatie met het mobiele nummer voor me, dan ga ik op onderzoek uit. Ik hoor het graag van je!

Reageer