Beantwoord

reparatie mobiel duurt te lang

• 23 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 390 keer bekeken

Ik ben bang dat de reparatie veel te lang gaat duren.
Op 15 aug mobiel bij KPN winkel gebracht om te laten repareren (via de afgesloten verzekering)
Deze wordt pas op 19 aug verzonden door KPN naar KPN reparatiecentrum
Op 22 aug zie je staan op de site van de reparateur : start reparatie
En sindsdien niets
Een scherm vervangen want dat was het euvel duur hoogstens 30 minuten.
Ik ben bang dat dit allemaal veel te lang gaat duren.
Ja KPN gaf wel een vervangend toestel mee (i Phone 4) en dan kun je je back up niet op laden
Ik begreep dat verzekeringen niet meer worden aangeboden door KPN tot oktober ?>

*Admin: titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is.
icon

Beste antwoord door 23Julia 27 augustus 2016, 16:45

Vanochtend na KPN winkel gegaan
Want e repair gaf aan dat het toestel donderdag al was verzonden.
Helaas ik had geen bericht (e mail) ontvangen.
Wat schetst mijn verbazing: ik krijg een compleet nieuw toestel. Het scherm moest alleen vervangen worden. Maar goed eind goed al goed
Bekijk origineel

4 reacties

mijn nokia 216 was 3 weken oud .en stopte er mee terwijl die gewoon op tafel lag.,wilde vanwege mijn handicap opsturen naar kpn waar ik het toestel ook online had gekocht dit was niet mogelijk dus met een taxi naar kpn winkel in oosterhout nb.conclusie toestel doet niets meer wordt opgestuurd.na 1 week nog geen bericht.kan kpn mij het gerepareerde of liever een nieuw toestel opsturen i.v.m.extra kosten vann deeltaxi
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt dat je laat weten hoe het is afgelopen Julia! Fijn om dit resultaat te zien. Blijkbaar was het toch voordeliger om het hele toestel te vervangen, bijzonder! Je kunt in ieder geval weer vooruit met een gloednieuw toestel 🙂
Vanochtend na KPN winkel gegaan
Want e repair gaf aan dat het toestel donderdag al was verzonden.
Helaas ik had geen bericht (e mail) ontvangen.
Wat schetst mijn verbazing: ik krijg een compleet nieuw toestel. Het scherm moest alleen vervangen worden. Maar goed eind goed al goed
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Julia! Jammer om te lezen dat het toestel een defect heeft.

Een reparatie duurt gemiddeld twee weken. Als de reparatie gisteren is begonnen is de kans groot dat de reparatie deze week wordt voltooid. Het enige wat ik je kan adviseren is toch even af te wachten, er wordt aan gewerkt! Het aanbod in verzekeringen wordt op dit moment aangepast. We verwachten inderdaad in oktober weer verzekeringen aan te kunnen bieden.

Reageer