reparatie Samsung S4 duurt te lang

• 12 september 2013
  • 2 reacties
  • 5275 keer bekeken

Inmiddels is het nu 6 weken geleden dat ik mijn telefoon, die pas 3,5 maand oud is, voor reparatie heb aangeboden bij de KPN winkel in Zaandam. De eerste keer dat ik mijn telefoon kon ophalen na reparatie was na 2 weken. In de winkel aangekomen bleek het probleem helemaal niet verholpen te zijn. (ik, de belle,r kan de ontvanger niet horen) Dus ik kon direct mijn telefoon weer inleveren.

Ik vergeet overigens te vertellen dat ik een leentoestel heb gekregen uit het jaar 1900. Zo'n hele oude Nokia, geen smartphone, dus geen internet. Na wederom 2 weken reparatie wachten, weer opgehaald en....zelfde probleem.WEER ingeleverd 3de keer dus. Na enige boosheid kenbaar gemaakt te hebben in de winkel, zou ik vorige week vrijdag door de manager gebeld worden. Tot op heden niks. Wel ben ik gebeld door smartcare dat ze in overleg zijn of ik een nieuwe telefoon krijg. Maar dat duurt wederom 7 werkdagen.

Nog steeds heb ik dus mijn telefoon niet terug en geen gelijkwaardig vervangend toestel gekregen.

Ik vind dit echt zo belachelijk en slechte service!

Aan de telefoon werd mij  verteld dat ze het toestel niet eens mochten innemen bij de winkel maar dat dat dus via Smartcare zou moeten gaan.

Ik ben nog steeds radeloos en voel mij ontzettend machteloos.

En boos, vooral boos.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste nina75,

Wat vervelend dat je nu al zo veel problemen met je toestel hebt gehad maar ook dat het hele reparatieproces niet goed verloopt/ is verlopen. Zou je willen aangeven of je inmiddels wel verder bent geholpen door SmartCare? Mocht ik hierin iets voor je kunnen betekenen dan kun je mij in een privébericht je gegevens sturen en pak ik dit verder voor je op. Alvast bedankt.

Hoi Menno,

Ik ben helaas nog steeds niet verder gekomen, en het verhaal word alleen maar groter met meer fouten die KPN maakt. Ik hoop dat jij mij verder kan helpen. :-(
Mijn telefoon nummer is 06-1***********

groetjes janine

Reageer