Beantwoord

Reparatie telefoon

  • 4 September 2019
  • 4 reacties
  • 216 keer bekeken

Goedemiddag,

Zaterdag 17-08 heb ik mijn telefoon in de kpn winkel afgegeven voor reparatie. Deze is de 20e bij teleplan in reparatie gegaan. Vervolgens geen statusupdate meer gehad. Dus vorige week heb ik gemaild. Reactie terug gekregen dat ze in afwachting zijn van een onderdeel en dat hiervan geen leverdatum bekend is...

Nu snap ik dat het wel eens langer kan duren dan de 2 weken die in de winkel aangegeven wordt maar dat er geen leverdatum van een onderdeel bekend is lijkt mij zeer en zeer sterk in de tijd waarin we leven. Of het moet betekenen dat ze het nog niet besteld hebben (aangezien er ook geen diagnose gesteld is). Kunnen jullie wat meer informatie bij teleplan voor mij achterhalen?
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 September 2019, 16:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Tommj21 Wat jammer dat er onduidelijkheid is over de status van je reparatie. Ik kan me trouwens best voorstellen dat het lastig is om de levertijd van een bepaald onderdeel te achterhalen: dit gaat soms over een aantal schrijven en het is moeilijk om daar een inschatting van te maken. Ik doe uiteraard graag een poging voor je. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, het reparatienummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ha @Tommj21 Wat jammer dat er onduidelijkheid is over de status van je reparatie. Ik kan me trouwens best voorstellen dat het lastig is om de levertijd van een bepaald onderdeel te achterhalen: dit gaat soms over een aantal schrijven en het is moeilijk om daar een inschatting van te maken. Ik doe uiteraard graag een poging voor je. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, het reparatienummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hartelijk dank voor je reactie. Volgens mij heb ik alles wat je gevraagd heb ingevuld. Mobiele nummer en reparatienummer staat in het opmerkingenveld aangezien ik hier geen apart veld voor heb gezien.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Tommj21 Ik heb inmiddels een update voor je. Het blijkt dat Nokia je toestel niet binnen afzienbare tijd gerepareerd gaat krijgen en dat er om die reden een andere oplossing komt: je krijgt een ander toestel. Je gaat een mail ontvangen dat je je kunt melden in de winkel waar je je telefoon hebt ingeleverd. Je kunt dan een nieuwe versie van hetzelfde toestel ophalen. Neem die mail mee wel naar de winkel. De winkel zelf krijgt 'm overigens ook en bij vragen kun je altijd bellen met Teleplan.
Dag @Tommj21 Ik heb inmiddels een update voor je. Het blijkt dat Nokia je toestel niet binnen afzienbare tijd gerepareerd gaat krijgen en dat er om die reden een andere oplossing komt: je krijgt een ander toestel. Je gaat een mail ontvangen dat je je kunt melden in de winkel waar je je telefoon hebt ingeleverd. Je kunt dan een nieuwe versie van hetzelfde toestel ophalen. Neem die mail mee wel naar de winkel. De winkel zelf krijgt 'm overigens ook en bij vragen kun je altijd bellen met Teleplan.

Hallo Bart, hartelijk dank voor de update. Ik wacht de mail af en zal daarmee naar de kpnwinkel gaan.

Reageer