Beantwoord

Reparatie telefoon

  • 17 March 2020
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Badge

Hoi, ik heb gezien dat mijn telefoon (na reparatie) gister is afgeleverd bij de KPN winkel in het dorp waar ik woon, echter zit deze winkel nu dicht ivm het coronavirus.

Is er een mogelijkheid dat mijn telefoon naar mij opgestuurd kan worden? Ik ben namelijk afhankelijk en nu niet bereikbaar.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 March 2020, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Alicias04. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat je jouw toestel zo snel mogelijk terug wilt hebben. Naar welke winkel is jouw toestel verstuurd? Al onze winkels gesloten zijn i.v.m. het coronavirus gesloten, wij moeten even uitzoeken hoe/of we het toestel bij jou kunnen krijgen. Zou je alvast het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer? Het mobiele nummer kan je kwijt in het 'Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic, dan kunnen wij deze vraag intern uitzetten. 

Badge

@Vikash , mijn telefoon is bij de  KPN winkel in Winterwijk ingeleverd en ook weer terug. Ik heb de informatie aangevuld in mijn profiel, bedankt voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Op dit moment heb ik hier geen antwoord op, maar we zijn aan het uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zodra er meer bekend is, komen we er op terug. 

Badge

Oké, bedankt. Ik hoor het dan wel.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een update voor je, @Alicias04! Je wordt morgen gebeld door een van de medewerkers uit jouw regio. Dan kunnen jullie onderling afspreken hoe je het toestel weer terugkrijgt. Waarschijnlijk wordt hij dan gewoon even thuisbezorgd door hen.