Vraag

Reparatie telefoon

  • 16 March 2021
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 27 februari mijn telefoon ingeleverd ter reparatie. Over de gang van zaken hoe dit destijds is geregeld met de telefonisten zal ik maar niet beginnen.. Er is mij verteld dat dit twee weken kan duren. Ik heb mijn telefoon uiterlijk volgende week weer nodig wegens privé omstandigheden en we zitten zaterdag al aan de drie weken. Vind het vreemd dat de telefonist niets kan vertellen over de stand van zaken mbt de reparatie. Mijn reparatienummer is ****

 

Mvg Amy

Admin: gegevens onzichtbaar gemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @amygoris, welkom. 

Ik snap dat het heel vervelend is dat je niks hoort, de reparatie gaat via onze gespecialiseerde partners. Via reparatie.kpn.com kan jij jouw reparatie volgen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.Â