Beantwoord

reparatie toestel

Ik heb enige tijd geleden mijn telefoon naar de KPN winkel gebracht voor reparatie. Op de site van E-repair staat dat het toestel 6 maart teruggestuurd is naar de winkel. Een week later ben ik in de winkel gaan vragen hoe het nou precies zit. De medewerker heeft contact opgenomen met Teleplan en zij zeiden dat de informatie op de site niet klopt en dat er een nieuw toestel bij Samsung is aangevraagd

Ik heb daarna niks meer gehoord. Hoelang duurt zoiets, want ik vindt dat het best wel lang duurt allemaal.

groetjes,

Chantal

icon

Beste antwoord door teleplanwebcare 24 maart 2014, 16:44

Ha Chantal,

ik krijg nu bericht dat je in de winkel staat en dat je een nieuw toestel meekrijgt. :D

Laat je mij weten als het echt gelukt is?

Groet, Teleplan Webcare

^Renate

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Talla,

Dat is natuurlijk niet zo netjes dat de informatie op e-repair niet klopt!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet hoelang het duurt voordat Samsung een nieuw toestel opstuurt.

Het beste advies dat ik je in deze kan geven is om dit na te vragen bij de KPN winkel, waar ze ook hebben aangegeven dat je een nieuw toestel gaat ontvangen.

Mijn excuses dat ik je niet van een beter antwoord kan voorzien. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Beste klant Talla en beste KPN forum Bernadette,

Wij lezen net jullie reactie. Omdat wij graag willen kijken voor Bernadette waarom het zolang duurt wil ik graag met jullie in contact komen.

Kunnen jullie mij svp voorzien van het reparatienummer? Dan zoeken wij het gelijk uit en zullen jullie en Bernadette per omgaande laten weten hoe en wat.

Alvast hartelijk dank!

Jullie kunnen ons ook rechtstreeks bereiken via@Teleplan_NV via twitter.

Teleplan - Customer Service 

^Renate

het reparatienummer is 4U27121

mvg,

chantal

Hi Talla,

super dat je zo snel reageert! Ik heb het gelijk doorgespeeld naar onze afdeling Customer Service binnen Teleplan. Ik hoop dat ze er nu nog even induiken en met een terugkoppeling komen. Zodra ik een reactie heb hoor je weer van mij.

Teleplan webcare

^Renate

Beste Talla,

ik heb goed nieuws voor je. 

Op 11 maart heeft de winkel idd contact met ons gehad.Aan de winkel is gemeld dat er op 21 maart een vergoeding mogelijk is. Het reparatieproces duurt te lang.Je komt in aanmerking voor een nieuw toestel. Hopelijk ben je hier blij mee. Ik zal deze vergoeding aan de winkel nu direct communiceren.Je kunt dus vanaf nu naar de winkel in Vlaardingen. De winkel is geinformeerd en je krijgt aldaar een nieuw toestel.Mocht je morgen gaan! Hou dan even rekening met eventuele zaterdagkrachten die misschien niet precies weten wat er speelt. Wij hebben zojuist de winkel in Vlaardingen een bericht gestuurd met jouw gegevens en ze moeten dus bekend zijn met het feit dat er een nieuw toestel aan jou meegegeven dient te worden. Laat mij weten als het gelukt is Talla svp?Ik hoop dat je hiermee tevreden bent. Groet, Teleplan^Renate 
Super, ik laat het gelijk weten als het is gelukt

mvg,

chantal

Het is dus niet gelukt. Omdat volgens de medewerker van KPN teleplan het nummer niet heeft doorgevoerd dus kan hij ook de telefoon niet vergoeden.

Balenn....
Chantal,
Meen je niet!!! Daar baal ik ook van. Ga kijken wat ik voor je kan doen. Dit is niet leuk en ook niet conform afspraak. Ik ga het uitzoeken!!!
Teleplan
^Renate
dat zou ik heel fijn vinden

Helaas heb ik de ervaring dat het lang kan duren en dat er vele verhalen zijn voor ' het niet weten waar het toestel is '. Uiteindelijk bleek na vele weken dat mijn toestel kwijt was. Nadat ik bericht had ontvangen dat ik een nieuw toestel mocht uitzoeken, kreeg ik, wederom na enkele weken, het bericht ' wanneer bent u thuis zodat wij uw gerepareerd toestel kunnen terugbezorgen.

Beste Chantal,

We hebben vanochtend al getracht contact te leggen met de winkel.

Winkel is pas om 1300 open.

Manager reeds ingesproken op zijn voicemail. Hoop dat hij spoeding reageert op ons bericht.

Zodra ik iets hoor laat ik het je weten.

Teleplan Webcare

^Renate

Ik ga zo ook even langs
Beste KPN webcareteam,

ik heb geprobeerd om via@KPNwebcare vandaag contact proberen te leggen om voor Chantal (Talla) een oplossing te vinden. Ze krijgt van ons een nieuw toestel. Alles is afgelopen vrijdag al kortgesloten met KPN Vlaardingen. Echter gaat er iets mis met 'een knopje'. Kunnen jullie iets in deze voor ons (Teleplan) betekenen?

Groet, Teleplan Webcare

^Renate

Ha Chantal,

ik krijg nu bericht dat je in de winkel staat en dat je een nieuw toestel meekrijgt. :D

Laat je mij weten als het echt gelukt is?

Groet, Teleplan Webcare

^Renate

ik heb hem eindfelijk meegekregen

superbedank voor de snelle afhandeling

groetjes,

chantal

Chantal,
Graag gedaan! :-)

Teleplan webcare
^Renate
Ik heb onlangs een Nokia Lumia 930 besteld en keurig afgeleverd gekregen. Tot mijn grote spijt is het toestel defect geraakt en heb ik KPN geraadpleegd wat te doen. Ik werd doorwerwezen met E-Repair maar die zeggen keihard dat mijn toestel niet gerepareerd kan worden en er werd overichter zaken opgehangen. Vreemde gang van zaken. Wel het toestel aanbieden maar reparatie ho maar. Erg slechte service en ik raad dan ook iedereen aan geen Nokia te bestellen, prima toestel maar voor reparatie kun je de boom in. B B

Reputatie 7
Badge +27
Beste Boudewijn,

Het is inderdaad erg vreemd dat er zomaar gezegd wordt dat er geen mogelijkheden zijn en dan wordt opgehangen. Als jij een mobiel abonnement bij KPN hebt, met deze Nokia, dan kan je gewoon bij elke willekeurige (XL) winkel je toestel ter reparatie in laten nemen. 

Ik adviseer je om om een leentoestel te vragen, echter worden deze niet altijd verstrekt. Wil je me laten weten of je in de winkel wel juist geholpen wordt?

Reageer