Beantwoord

Reparatie toestel: geen communicatie

  • 28 February 2020
  • 13 reacties
  • 241 keer bekeken

Telefoon op 7 februari naar winkel gebracht. 14 februari (!!) naar depot gebracht. Status sindsdien: “in reparatie”. Bellen heeft geen zin, krijg geen adequaat antwoord. Hopelijk via deze weg aandacht voor mijn probleem? Ik vind dit zeer slechte service van KPZ, ben ik niet gewend!!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 March 2020, 09:36

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Deesseegers Dat is natuurlijk heel jammer. Ik ga kijken wat ik kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? En heb je een toestelverzekering bij ons of niet, waar je voor deze reparatie gebruik van maakt? 

 

 

Hallo Bart, prima ga ik doen. Toestel verzekering heb ik niet, valt nog onder garantie.

Reputatie 7
Badge +20

Dank! Heb je ook het reparatie / bonnummer voor mij? Als je dit nog in je profiel wilt plaatsen, dan kan ik navraag doen. 

Ook gedaan, bij prive opmerkingen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Deesseegers Ik heb zojuist contact gehad met Teleplan. Wat in elk geval zo is: op je toestel staat ‘Find My iPhone' nog ingeschakeld. Dat moet worden uitgeschakeld om je toestel te kunnen laten repareren. Zou je dat willen doen? Check wel even goed of je het juiste toestel uitschakelt (dus controleer het IMEI-nummer). Als je niet zeker weet welke je moet hebben kan ik je met Apple in contact brengen. 

Verder: het is heel vervelend dat je geen bericht hebt gekregen van Teleplan, hier wordt eigenlijk altijd snel over gecommuniceerd. Wellicht is er een mailtje in je spambox beland? 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Deesseegers Ik zie dat je niet meer gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles nu in orde is? Als je nog vragen hebt lees ik het graag. 

Hallo Bart. Find my iPhone is uitgezet. Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt

Reputatie 7
Badge +20

Als de reparatie eenmaal van start is zul het waarschijnlijk tussen een week en twee weken duren, afhankelijk van wat er moet gebeuren. Ik heb net even gecheckt: men kan nu nog niet zien of Find my iPhone daadwerkelijk uitstaat: het kan even duren voordat dit verwerkt is. Heb je dit net gedaan? 

Vreemd. Al vorig weekend gedaan. Wat kan ik nog meer proberen?

Reputatie 7
Badge +20

Zou je contact kunnen opnemen met Apple, om te checken of Find my iPhone correct is uitgeschakeld en me dat willen laten weten? Dan geef ik dat door en dan moet het in orde komen. Ik heb het telefoonnummer in een privébericht naar je doorgezet. 

Volgens Apple klopt het imeinummer wat op de reparatiebon staat niet. Gaat goed zo ☹️

Op icloud.com is apparaat niet online dus ik kan niks. Wordt ondertussen beetje moedeloos.

Reputatie 7
Badge +20

Het is uiteraard wel belangrijk dat de IMEI-nummers overeenkomen, @Deesseegers Ik denk dat je het beste zelf even de situatie met Teleplan kunt bespreken. Je bereikt ze via 0800 8200008.

Reageer