Breng je een mobiel weg voor een garantie met een software probleem. Waar je al meer dan 1 jaar problemen hebt gehad. Kom je per toeval achter dat een Mediamarkt je uitlegt hoe het zit en dat de vriendelijke medewerker je aan raad om terug te gaan naar KPN ivm garantie wat altijd hebt op software. Ik heb Apple support altijd netjes hulp gevraagd bij installeren  vervolgens krijg je van het reparatie bedrijf Teleplan te horen dat je mobiele garantie weg is omdat je mobiel niet voldoet aan de eisen. Het was een diagnose repareble swab. Terwijl hij al die tijd in de kast heeft gelegen en dat is de reden waarom er niet meer wat mee gedaan is. Ik weet dat je nooit iets aan een mobiel moet doen zolang er garantie nog op zit en juist de medewerker vd Mediamarkt heeft alleen advies gegeven en niet iets gedaan aan het binnen werk want ik mocht er bij staan toen die medewerker mij hielp aan het updaten vd software aan de computer. Die medewerker vd Mediamarkt was gewoon eerlijk. Nu wordt je door teleplan ff dus van beschuldigd voor de repareble swab en je garantie die ik op de soft ware had verliep bijna. Oja blijkt ook dat je mobiel is verwisseld ivm dat ie eerste niet goed was toen ik em kocht. Alle mails heb ik bewaard. Dus men kon zien dat vanaf het begin er al problemen waren met de mobiel Op advies vd medewerker in de winkel ben ik naar I Mac gegaan die legde mij uit dat het geen software probleem is maar een hardware omdat ik met een andere mobiel foto’s heb gemaakt wat de mobile deed als je die aan i tunes wilde updaten. Mijn abonnement is van deze mobile afgelopen bijna en ik ga ook weg met alles als de abonnementen aflopen. Ik raad niemand dit aan hoe Je neer gezet wordt dat je Garantie voorbij is voor iets wat je niet gedaan hebt. Klantenservice heb ik gebeld met dit probleem en die medewerker zou een ticket aanmaken wat intern behandeld zou worden dat was nergens te zien voor de medewerker in de winkel over de afhandeling. Het is gewoon jammer hoe dit alles is gegaan en je garantie gewoon afgenomen wordt door het reparatie bedrijf  Terwijl je netjes via mail uitlegt hoe alles is gegaan en je over alles eerlijk bent.Â
admin: eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Natasja
Bekijk origineel