Beantwoord

Reparatie volgen via KPN site

  • 15 September 2019
  • 6 reacties
  • 387 keer bekeken

Badge
Ik heb op 29-08 m'n mobiele telefoon bij de KPN winkel ingeleverd voor reparatie. Er is een mogelijkheid tot het volgen van je reparatie. Daar heb je een toegangscode voor nodig en dat zou per email verstuurd zijn, echter niet meer terug te vinden. Is er manier om die toegangscode online opnieuw te krijgen?
Jacques
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 September 2019, 12:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @JacquesAlphen. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de reparatie niet kan volgen. Helaas kan ik deze toegangscode niet achterhalen of opnieuw toesturen. Je kan in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met Teleplan. Door de week te bereiken op het nummer 0800 820 00 08 (gratis), tussen 08.00 en 20.00 uur. Zij kunnen jou ook gelijk vertellen wat de status is van de reparatie. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
@JacquesAlphen Heb je inmiddels al contact opgenomen met Teleplan en kan je de status van de reparatie inmiddels wel volgen?
Badge
@Vikash Ja, via Teleplan hoor je de status van de reparatie. Intussen kan ik het weer online volgen. Echter de wijze waarop deze rep wordt behandeld, bevalt me helemaal niet. 29-08 de telefoon naar de winkel gebracht, op 12-09 pas ontvangen voor rep!!?? En dan sinds 12-09 status ongewijzigd! Deze mob is voor mn moeder en daar is van afhankelijk!! een andere telefoon is geen optie, ze heeft dementie en deze mob kent ze. Ik zou graag horen, wanneer deze mob nu klaar is.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je de reparatie nu weer online kan volgen, maar wat vervelend dat het toestel nog steeds niet gerepareerd is. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen. Ik zou je daarom willen vragen om opnieuw telefonisch contact op te nemen met Teleplan en daar om meer uitleg/duidelijkheid te vragen.
Badge
Ik heb op 29-08 m'n mobiele telefoon bij de KPN winkel ingeleverd voor reparatie. Er is een mogelijkheid tot het volgen van je reparatie. Daar heb je een toegangscode voor nodig en dat zou per email verstuurd zijn, echter niet meer terug te vinden. Is er manier om die toegangscode online opnieuw te krijgen?
Jacques
Badge
Vandaag 3 okt, status "in reparatie", intussen wel via KPN een vergoeding gekregen. Daarvoor duim omhoog! Maar het is te gek voor woorden, dat zo met een reparatie wordt omgegaan. Dit is toch niet meer uit te leggen!! Het wordt zelfs een soort komisch om te gaan ervaren hoe dit opgelost gaat worden.

Reageer