Reparatiekosten achterkant iPhone

Mijn iPhone 4 wit is gevallen en nu is de achterkant gebarsten. Wat zijn de reparatiekosten als ik de iPhone bij KPN laat repareren (brengen / halen bij KPN winkel)?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Schatting tussen de 60 en 80 euro als het alleen de achterkant is.

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag erwin8945,

Heb je het toestel inmiddels ter reparatie aangeboden? Je kunt het beste langs de dichtstbijzijnde KPN XL winkel gaan. Daar kunnen ze je vaak direct helpen.

Toestel was al gerepareerd, met Smartphone Zeker Service / verzekering. Ik had daarbij een Eigen Risico van € 125 belast gekregen. En dat terwijl er nooit iets gemeld was van ER, bij de KPN-winkel zelfs werd gezegd dat de verzekering juist ook voor kleinere schades was. De voorwaarden had ik ook nooit gekregen. Bij het aanbieden ter reparatie werd ook nog eens gezegd dat het kostenloos zou zijn ...
Reputatie 4
Badge +2
Beste erwin8945,

Waar heb je het toestel uiteindelijk ter reparatie aangeboden? Je krijgt vaak eerst een prijsopgave en pas na jouw akkoord wordt het toestel voor die prijs gerepareerd.

Bij de KPN, dus. En de reparatie zou volgens de KPN-winkel kostenloos zijn, vanwege de verzekering die ik had genomen. Niets bleek minder waar. Nadat ik mijn klacht hierover op klachtenkompas.nl van de Consumentenbond had geplaatst heeft de KPN het bedrag overigens teruggestort.

Jammer dat de klantenservice (e-mail en telefoon) uitsluitend kan communiceren in standaard callcenter-scripts en dat dus altijd afwijzing betekent.
Reputatie 4
Badge +2
Fijn om te horen dat je het geld terug hebt gekregen. Ik vind het wel erg jammer dat je zo'n proces hebt moeten doorlopen.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!

Reageer