Beantwoord

Reparatiekosten terugvragen

  • 18 July 2020
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

hallo, 

 

Ik heb een mobiel genomen op abonnement die in nog afbetaal. Deze is stuk gegaan.. bleek de spieker stuk te zijn. Omdat de nood hoog was heb ik deze zelf laten repareren. Alles is aan te tonen. Omdat ik deze nu nog afbetaal heb ik in principe nog garantie. Krijg ik reparatiekosten terug van kpn? 

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 July 2020, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @luiza ,

Volgens de regels had je de defecte telefoon aan KPN moeten aanbieden ter beoordeling. Bijvoorbeeld bij een KPN-winkel. 

Ik verwacht niet dat er hier op het forum een definitieve uitspraak over gedaan kan worden. 
 

Mijn advies is om met jouw telefoon plus de “bewijzen” alsnog langs te gaan bij een KPN winkel. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @luiza, welkom hier. 

Wat balen dat jouw toestel kapot is gegaan. Nu is deze al gerepareerd en daarvan wil je de kosten terug. Dat kan ik niet doen. Indien jouw toestel kapot gaat, dan dien je deze bij ons aan te bieden. Deze wordt dan opgestuurd, de reparateur zal dan bekijken of dit door een fout komt en dus onder garantie valt of door eigen toedoen. Dat valt nu niet meer te bepalen helaas. Ik kan je hier dan ook niet bij verder helpen. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we graag weer van je.

hallo, 

 

Ik heb een mobiel genomen op abonnement die in nog afbetaal. Deze is stuk gegaan.. bleek de spieker stuk te zijn. Omdat de nood hoog was heb ik deze zelf laten repareren. Alles is aan te tonen. Omdat ik deze nu nog afbetaal heb ik in principe nog garantie. Krijg ik reparatiekosten terug van kpn? 

 

Met vriendelijke groet

Het feit dat je het toestel op afbetaling hebt gekocht heeft niets met welke vorm van garantie dan ook te maken. Zijn 2 verschillende dingen.