Vraag

Reparatieprocedure duurt te lang

• 18 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Mijn telefoon was kapot dus deze wilde ik inleveren bij een KPN winkel, ik ben verzekerd dus verwachte ook een leentoestel te krijgen.
Ik moest hiervoor naar nieuwegein omdat ik hiervoor eerder al bij 6 (!) andere KPN winkels ben geweest, maar geen een winkel had een leentoestel beschikbaar. Ik betaal 10 euro in de maand voor mijn verzekering, ik vond het dus nogal apart dat geen een KPN winkel leentoestellen had liggen. Hiervoor moest ik dus naar de KPN Xl in nieuwegein.

Nu heb ik meer dan een maand geleden mijn toestel ingeleverd bij KPN XL in Nieuwegein. De jongeman die mij heeft geholpen was overigens heel behulpzaam en vriendelijk.
Hij liet mij echter weten dat de reparatie maximaal 3 weken ging duren en zeker niet langer.
Het is nu echter al meer dan een maand geleden dat ik hem heb ingeleverd en de status op e-repair.nl staat al een maand op wachten op onderdelen.
Ik had gebeld met de klantenservice en deze zeiden dat ze niks voor me konden betekenen, en me ook geen indicatie konden geven hoelang het nog ging duren. Het zou ook in de voorwaarden staan dat het langer kon duren wanneer er onderdelen besteld moesten worden. Nu zag ik echter op het forum dat jullie wel gedelijk kunnen bellen naar het bedrijf die gaat over de reparaties voor een indicatie. Is dit nog het geval?
Nu was ik tot voor kort een heel tevreden klant, maar dit alles bij elkaar heeft daar wel verandering in gebracht. Ik vraag me dan af waarvoor ik 10 euro per maand aan verzekering betaal als het allemaal zo moelijk verloopt.

Admin: titel van je bericht aangepast i.v.m. beter vindbaarheid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @aph0345, welkom op het forum! Lastig dat je naar een andere KPN Winkel moest vanwege schaarste aan leentoestellen in andere winkels, en balen dat je nu al zo lang op je telefoon aan het wachten bent!

Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met deze gang van zaken. Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je meteen verder!

Reageer