Beantwoord

Reparatiestatus

• 29 september 2015
  • 13 reacties
  • 539 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik heb mijn telefoon vorige week woensdag ter reparatie weggebracht bij de KPNwinkel in Venlo.

Maar de status blijft op versturen naar servicecentrum staan. Dat is dus al zo sinds vorige week woensdag. Ik zou heel graag willen weten of jullie kunnen achterhalen waar mijn toestel is. Ik denk dat ie misschien kwijt is geraakt ofzo.

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes van Fame29.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 oktober 2015, 15:08

; fijn dat het onderhoud gestart is en dat je toestel zo ook terecht is natuurlijk. In de meeste gevallen heb je je toestel binnen 2 weken terug. Dit kan in uitzonderlijke gevallen anders zijn, hierbij kun je denken aan onderdelen die niet op voorraad zijn. Je ontvangt bericht van de winkel waar je je toestel hebt ingeleverd zodra je je toestel wel op kunt halen. 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Graag gedaan hoor!

Reputatie 7
Badge +24
Hoi fame29, 

Wat super fijn dat je je toestel weer kunt ophalen! 🙂 Dank voor je bericht hierover! 

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 6
Badge +13
Hoi Cindy, ik heb een mail gehad dat mijn toestel weer terug is in Venlo!

Eindelijk! Geen onzekerheid meer!

Heel erg bedankt voor de gedane moeite!

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb je twee priveberichten gestuurd met alle informatie.

Ik hoop dat je wat meer te weten komt.

Reputatie 7
Badge +24
Hoi fame29, 

Daar kan ik je waarschijnlijk bij helpen hoor 🙂. Ik stuur je zo een privébericht, daar ik even wat gegevens van je nodig heb om dit uit te zoeken. Als je die wilt antwoorden, dan pak ik het op voor je. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Cindy, ik heb nog steeds niks gehoord van KPN of mijn toestel al terug is.

Kunt u dat wel voor mij nazoeken, waar mijn toestel precies is?

Ik hoor het graag van u.

Reputatie 7
Badge +24
Je toestel heb je dan gelukkig bijna weer terug, erg fijn! Mocht je nog vragen hebben, stel ze me gerust hoor! 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb nu gezien dat ie verstuurd is naar de winkel.

Nu dus wachten op het belletje van de KPNwinkel in Venlo.

Reputatie 7
Badge +24
; dat is helemaal mooi 🙂. Dan kun je ook snel een belletje verwachten van mijn collega's uit de winkel! Hartelijk dank en ook een fijn weekend gewenst! 

Reputatie 6
Badge +13
De status is inmiddels veranderd naar onderhoud afgerond. 
Dat is heel fijn.

Reputatie 6
Badge +13
Hoi Cindy, bedankt voor je reactie!

Fijn weekend!

Groetjes Fame29.

Reputatie 7
Badge +24
; fijn dat het onderhoud gestart is en dat je toestel zo ook terecht is natuurlijk. In de meeste gevallen heb je je toestel binnen 2 weken terug. Dit kan in uitzonderlijke gevallen anders zijn, hierbij kun je denken aan onderdelen die niet op voorraad zijn. Je ontvangt bericht van de winkel waar je je toestel hebt ingeleverd zodra je je toestel wel op kunt halen. 

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb inmiddels gezien dat er gestart is met het onderhoud.

Ik hoop dat ik hem snel weer terug heb, gerepareerd.

Reageer