Beantwoord

Reparatietermijn

• 18 september 2017
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik mis mijn telefoon nu precies een maand. Nu heb ik vandaag gebeld en werd er aangegeven dat er onderdelen zijn besteld en dat ze niet weten wanneer die binnenkomen. Blijkbaar zijn deze onderdelen al bijna 3 weken geleden besteld. Nu is mijn vraag hoe lang mag een reparatie duren? En wat gebeurd er als dit termijn voorbij is.

Met vriendelijke groet,
Foeke
icon

Beste antwoord door Natasja_1 21 september 2017, 15:00

Hoi Foeke, welkom op het Forum! Dat duurt al wel even! Het lijkt me goed dat ik hier achteraan ga. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je daarop reageert, pak ik het verder op :-)
Fijn om te vernemen dat de winkel een nieuw toestel voor je besteld heeft, Foeke 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Foeke, welkom op het Forum! Dat duurt al wel even! Het lijkt me goed dat ik hier achteraan ga. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je daarop reageert, pak ik het verder op 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Foeke, welkom op het Forum! Dat duurt al wel even! Het lijkt me goed dat ik hier achteraan ga. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je daarop reageert, pak ik het verder op :-)
Fijn om te vernemen dat de winkel een nieuw toestel voor je besteld heeft, Foeke 🙂

Reageer