Vraag

Repartie duurt al een maand

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Op 18-06-2016 heb ik mijn IPhone 6s opgestuurd ter reparatie. Ten eerste kreeg ik geen mail van de prijsopgave hiervoor moest ik naar de KPN winkel. Dit vonden ze ook erg raar omdat al de gegevens wel kloppen, De mail heb ik door gestuurd gekregen, op de post heb ik een akkoord gegeven. Omdat deze na bijna twee weken nog niet was aangekomen heb ik een mail gestuurd met een akkoord. Op 13-07-2016 staat nu prijsopgave akkoord. Er is nu dus een week niks met mijn mobiel gebeurt. En na bijna een maand staat er nu pas akkoord. Wanneer is mijn mobiel eindelijk klaar. ?

Groetjes Noëlle

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @xnoelle1234, welkom op het forum. Dat het zolang duurt voordat de reparatie op 'akkoord' staat is niet de bedoeling en zonde van de tijd! Excuses hiervoor!

Je kan de status van de reparatie zien op www.e-repair.nl . Welke status heeft de reparatie daar op dit moment?

In veel gevallen gaat het toestel terug naar de fabrikant ter reparatie. Ik kan dat proces helaas niet versnellen.
Er staat sinds 13-07 akkoord met prijsopgave dit is nu al een week zo. Er is nog geen nieuwe status.
Reputatie 7
Badge +24
Dat duurt wel lang! Ik zoek het voor je uit.

Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik aan de slag!

Reageer