retour HTC One X

heb 2 telefoons een HTC One X opgestuurd naar KPN.

eerste telefoon zaten luie pixels in en de camera rammelt.

dus zeer netjes een 2de toestel opgestuurd gekregen.

maar ook hier was iets mis mee.

dus moest ik ze allebei opsturen en gingen ze persoonlijk kijken wat ermee aan de hand was.

het tweede toestel dat ik had gekregen was inderdaad niet goed, zijkant kon ingedrukt worden en het scherm verkleurde.

bij de eerste was het probleem dat er luie pixels zaten in het toestel.

en de camera rammelt als een gek.

hebben experts naar gekeken werd mij gisteren verteld via mail, en er was niks mis met het scherm zeiden ze.

heb m net binnengekregen.

en ik start m op en zie de pixels gelijk zitten.

camera rammelt ook nog als een gek.

heb vanaf gisteremiddag mails gestuurd naar de desbetreffende man die mij geholpen heeft, omdat er echt wel iets mee is en krijg geen antwoord meer. 

misschien vallen de luie pixels niet onder de garantie of zo maar laat dan in ieder geval wat van je horen.

bedankt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste bartszoon,

We nemen nog nader contact met u op.

Uw bericht is gelezen en ik neem contact op met mijn collega omtrent uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 5
Badge +6
Beste bartszoon,

Omdat gisteren mijn vrije dag was heb ik nog geen kans gehad op uw berichten te reageren.

Voor wat betreft uw toestel. U bent hiermee naar een KPN winkel geweest en deze is naar ons opgestuurd waarna wij deze hebben nagekeken.

De defecten die u aangeeft die aanwezig zijn bij het toestel zijn door ons niet geconstateerd waardoor wij u niet een derde toestel kunnen opsturen.  

Met vriendelijke groet,

Menno

Oké, ik heb tot vandaag gewacht met dit bericht, omdat ik wachtte op een antwoord van jullie.

Maar de telefoon is zeker niet goed, ik kan niet meer bellen omdat de oor speaker het ook niet meer doet.

En of dit al was of dat het bij jullie is gebeurt.

Het maakt me ook niet uit maar hij is gewoon niet goed.

En als jullie niks hebben geconstateerd hebben jullie ook niet goed gekeken en zou ik maar eens op zoek gaan naar nieuwe experts.

En naar de camera is volgens mij ook niet gekeken want daar heb ik je in het mailtje dat jullie geen defect hadden geconstateerd ook niet over gehoord.

Sorry dat ik af en toe bot ben maar dit slaat helemaal nergens op.

Wat je eigenlijk met je verhaal verteld is dat ik over alles lieg of waan ideeën heb.

Vriendelijke groet terug

Reputatie 5
Badge +6
Beste bartszoon,

Bedankt voor uw reactie. Ik raad u aan uw toestel ter reparatie aan te bieden via het reguliere reparatieproces. U kunt via deze link vinden hoe u dit kunt doen.

Met vriendelijke groet,

Menno

oftewel zoek het zelf maar uit.

hoop dat jullie andere klanten beter behandelen.

eerste service was goed maar dit slaat nergens op.

wel heel makkelijk om het zo op te lossen.

maar zit ik dus 2-3 weken zonder telefoon, die ik net 3 weken heb.

bedankt

Ga er een keer mee langs een business center van kpn, dan repareren ze hem onder je neus! ;)

Reageer