Beantwoord

Reviva geen visitekaartje voor KPN

  • 2 July 2019
  • 5 reacties
  • 400 keer bekeken

Vandaag, dinsdag 2juli 2019, zou mijn defecte telefoon worden opgehaald en een leentoestel worden gebracht tussen 18:00 en 21:00. Nu, om 22:01 nog steeds niets ontvangen en ook al 56!!! Minuten in de wacht met een telefoon van een vriendin. Ik ben woest dat ik zolang in de wacht sta en iedere keer hoor wachttijd is 1 minuut. Ook heb ik nog niets ontvangen of bericht gekregen hoe of wat. Ik vind dit schandalig. Ik moest mijn telefoon leegmaken en ben ik voor werk niet bereikbaar. En als het zo doorgaat morgen ook niet. Voor mijn werk is dat onacceptabel. Ik wil dat hier iets aan gedaan word. Dit gaat veel maar dan ook echt veels te ver. Hier ben ik niet van gediend. Groeten Auke
icon

Beste antwoord door Aukkee 4 July 2019, 15:32

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Zozo wel 8x ik in je bericht. Het zou je sieren om te vragen of er wellicht iets met de bezorger is gebeurd.
Zozo wel 8x ik in je bericht. Het zou je sieren om te vragen of er wellicht iets met de bezorger is gebeurd.
Als ik de kans had om het te vragen had ik dat gedaan. Maar niemand aan de telefoon gehad. Bedankt voor uw bericht
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Aukkee! Allereerst al naar dat je toestel defect is maar nog erger dat de afspraak niet nagekomen wordt. Slechte zaak dat je geen gehoor krijgt bij Reviva. Ik zie je bericht helaas nu pas en ben eerst benieuwd: is er inmiddels een koerier aangestuurd? Als ik je verder kan helpen hoor ik dat graag.

@Joep1965: Dit soort reacties zijn niet wenselijk. Je kan je vast wel voorstellen dat het problematisch kan zijn als je geen werkend toestel hebt en dat het op zijn minst irritant is als een afspraak niet wordt nagekomen. De topicstarter is hier niet mee geholpen.
Beste Joran,
Bedankt voor uw bericht. Gelukkig heb ik een dag later een leentoestel gekregen. Helaas heb ik revival niet te pakken gekregen. Koerier wist de reden jammer genoeg ook niet. Dus tot zover eind goed al goed
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben blij om dat te lezen! Alsnog mijn oprechte excuses voor de manier waarop dit is verlopen. Als je in de toekomst eens ergens hulp bij nodig hebt zien we je graag terug op het forum.

Reageer