samsung galacy ace heeft opstart problemen

• 13 januari 2013
  • 4 reacties
  • 11326 keer bekeken

Mijn zoon heeft nog niet zo lang een samsung galaxy ace met HI prepay.

Gisteren een app gedownload wat niet lukte en nu heeft hij problemen met zijn mobiel.

De mobiel blijft in een opstart loop. Ik heb de harde reset, zachte reset enz.. al geprobeerd. Noppes.

Nu maar met het ding naar de winkel. Ik weet dat ik er zelf mogelijk niets aan kan doen maar ben wel nieuwschierig of iemand weet wat het probleem kan zijn.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Evelien,

Als je de genoemde dingen met succes uit hebt gevoerd kun je eigenlijk niet meer doen dan het apparaat insturen voor reparatie.

Hi: Hoe meld ik me aan voor de reparatieservice?

Mijn ervaring met reparaties is dat je het apparaat tot twee maanden kwijt kunt zijn.

Graag hoor ik van je hoe lang het allemaal gaat duren!

Groet,

Sjoerd Kuilman

Reputatie 6
Badge +2
Zeker geen 2 maanden...

Op de bon die je mee krijgt staat dat je binnen 2 weken je toestel weer terug kan verwachten.

Reken dus maar op 2 weken.

Ik heb de mobiel woensdag 16 januari bij de hi-winkel in Assen afgeleverd. Kreeg een een bon mee met een code die ik kon gebruiken om online bij e-repair te zien hoe de stand van zaken was. Maandag midden telefoon dat de mobiel weer terug was en vandaag (konden niet eerder) van de winkel gehaald. Hij lijkt het goed te doen.

Klachtcode omschrijving: Start niet door/ blijft hangen

toestel blijft hangen op samsung, harde reset gehad, had geen effect

Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren

Reparatie omschrijving: Software Update Uitgevoerd

Vervangen onderdelen: 7x screw-machine (wat daar mee bedoeld wordt?) Het losschroeven van de printplaat of iets dergelijks?)

Voor ons geen onkosten

Alleen zat er in sd-kaart in die er nu niet meer in zit. Moest telefoon achterlaten zonder achterkant en simkaart. Over een sd-kaart verwijderen is niets gezegd. Ik vrees dat ik naar die sd-kaart kan fluiten. Heb tenslotte geen bewijs.

Verder doet hij het tot op heden prima. Mijn zijn zal in zijn element zijn dat zijn mobiel het weer doet.

Reputatie 6
Badge +2
Screw machine bedoelen ze mee dat hij open is geweest en dat hij weer dichtgeschoeft is met nieuwe schoefjes. (zullen wel speciale zijn ofzo dat ze altijd nieuwe gebruiken)

Die sd-kaart gaat een lastig verhaal worden, maar die 1gb kaartjes kosten gelukkig bijna niets meer tegenwoordig.

Reageer