Beantwoord

Samsung galaxy S21 loopt vast en is traag

  • 25 October 2021
  • 2 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik ben vanaf eind september in het bezit van een samsung galaxy s21 met een nieuw unlimited abbonnement. Echter functioneert het toestel niet naar verwachting. Het loopt zo nu en dan vast of navigeert traag en haperig door apps, pagina's en dergelijke.

Het toestel werkt, maar minder in vergelijking met mijn gedateerde A50. Dat is niet conform verwachting. Ook is de positie rondom de camera soms erg warm bij terwijl er op het toestel geringe activiteit plaats vind. 

Graag verneem ik wat ik hiermee aan moet en ga ik na of mijn toestel nagekeken moet worden o.i.d. ik vermoed dat er iets aan de hand is met het toestel, aangezien je beter mag verwachten van een high end model. Ik vind deze acties echter niet bij de service omgeving van mijnKPN wat hier te doen.

bedankt voor de reactie vast.

 

gr. Jan-Willem de Brouwer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 26 October 2021, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @janwillem92, welkom op het KPN forum! Dat is zeker niet wat je van een toestel als de Samsung Galaxy S21 mag verwachten. Op afstand is het lastig om jouw toestel te beoordelen. Ik denk dat je daarom het beste jouw toestel kunt laten nakijken. Je kunt hiervoor bij een KPN winkel bij jou in de buurt langs gaan, of je kunt het toestel direct ter reparatie aanbieden. Als je jouw toestel aanbiedt ter reparatie, zal onze partner Reconext naar jouw toestel kijken. 

Er lopen meer klachten omtrent de S21 en het bereik. Hier op het forum maar ook op fora van andere providers.

https://www.google.com/search?q=samsung+galaxy+s21+bereik