Beantwoord

Samsung galaxy S4 blijft opnieuw opstarten

Hallo, enkele weken geleden na de laatste update gebeurde het voor het eerst mijn samsung glaxy S4 viel uit en beef daarna ik het opstartscherm hangen.. Bleef zichzelf opnieuw opstarten tot ik de batterij eruit had gehaald en na 10 min er weer in deed werkte het toestel weer.
Nu sinds een week herhaalt dit probleem zich dagelijks.. Valt uit het niets uit en blijft zichzelf continue opnieuw opstarten.. Ook het eruithalen van de batterij heeft geen effect meer.. Het enige wat helpt is de oplader aankoppelen maar deze heb ik natuurlijk niet altijd bij de hand.. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Het is namelijk om gek van te worden.
icon

Beste antwoord door Heine 2 juni 2014, 09:08

Hallo "watdoejijtuttig",

Dat duurt wel erg lang! Op welke wijze heb je een nieuwe batterij aangevraagd? 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Je kunt proberen het toestel een factory reset te geven, hierbij gaat wel alle data verloren dat op het toestel staat!

Of proberen met een andere batterij, dan kun je batterij problemen uitsluiten. Is de batterij nog wel normaal van vorm?

Als dat niet werkt, dan is het toestel defect. Je kunt hem dan via de verkopende kanaal aanbieden ter reparatie.

De batterij is nog gewoon normaal van vorm.. ik denk dat ik een deze dagen een Factory reset ga uitproberen en als dat niet mag baten dan zal ik hem inderdaad op moeten laten sturen. bedankt voor uw reactie.

Ik heb echt precies hetzelfde probleem!!

Reputatie 7
Badge +12
Dan is de vraag of bij u de batterij er ook nog goed uit ziet en of er een herstel is geprobeerd.

ik heb ( uit mn hoofd ) 23 december een nieuwe batterij aangevraagd. daar werd gezegt dat er enige levertijd op zat maar dat dit de eerste stap was om te kijken of hiermee het probleem was opgelost. helaas het ik de batterij tot op heden niet mogen ontvangen.

Reputatie 3
Badge +1
Hallo "watdoejijtuttig",

Dat duurt wel erg lang! Op welke wijze heb je een nieuwe batterij aangevraagd? 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reputatie 3
Badge +1
Hallo "watdoejijtuttig",

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Derhalve ga ik er vanuit dat het inmiddels via een andere weg is opgelost.  

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer