Samsung galaxy s6 ergens bij e repair teleplan

  • 16 september 2016
  • 1 reactie
  • 234 keer bekeken

Op 22 augustus heb ik mijn telefoon een Samsung galaxy s6 via KPN opgestuurd naar teleplan.
Dit is erg snel verlopen heb ik mijn telefoon binnen 2 weken gemaakt en wel terug gekregen. Echter kwam ik er bij het ophalen van mijn telefoon achter dat ze bij teleplan mijn telefoon beschadigd hebben tijdens reparatie.
Ik heb dit meteen aangegeven aan KPN, maar moest zelf contact opnemen met teleplan. Echter vond ik mij niet goed behandeld en heb ook niet zelf naar teleplan gebeld. Op maandag 5 september (2 dagen nadat ik mijn telefoon terug kon ophalen) ben ik weer naar de KPN winkel geweest. Hier heb ik na lang wachten nogmaals aangegeven dat ik hem kapot terug heb gekregen uit de reparatie. Na een gesprek hebben ze nogmaals mijn telefoon opgestuurd naar teleplan.
Het is nu inmiddels 16 september. 7 september is mijn telefoon aangekomen bij teleplan. Nu 9 dagen later staat de status nog steeds op 'uw apparaat wordt onderzocht'. Ik vind dit erg lang duren omdat hij toen hij echt gerepareerd moest worden lang niet zo lang weg was. Nu ze echter naar de schade moeten kijken die zij hebben veroorzaakt is het een raadsel waarom het zo lang duurt.

Vandaag heb ik gemaild naar teleplan en helaas nog geen reactie daarop mogen ontvangen.
Hierop heb ik gebeld met teleplan. Na ook daar ontzettend lang in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. Hij was onvriendelijk en niet geïnteresseerd in mijn verhaal. Toen ik mijn reparatienummer gaf en zei dat mijn status maar niet veranderde, kreeg ik als antwoord: Mevrouw, over 3 weken kunnen wij pas weer de reparatie status updaten.

Ik heb vervolgens boos te telefoon opgehangen. Hoe kan het zijn dat kpn samenwerkt met zo'n bedrijf?
Ik zou graag mijn telefoon terug willen, zonder aangerichte schade!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Linda, wat jammer om deze ervaring te lezen. Het is een hele slechte zaak dat het toestel beschadigd is teruggekomen. Je mag beter verwachten van een bedrijf dat is gespecialiseerd in reparaties.

Een storing aanmelden kan altijd bij ons, ook als na reparatie blijkt dat er andere schade is. Tijdens een reparatie kun je contact opnemen met Teleplan voor de voortgang of een prijsopgave. Je had niet doorverwezen moeten worden voor het melden van het nieuwe defect.

Los van dit is het enorm balen dat het zo lang duurt. Tot mijn spijt hoor ik de laatste tijd vaker dat de status op e-repair niet of laat wordt bijgewerkt. Aangezien dat dé plek is om te achterhalen hoe het staat met de reparatie is het essentieel dat deze pagina goede informatie geeft. De opmerking van de medewerker dat de status over 3 weken geüpdatet kan worden begrijp ik niet. Wat ik in ieder geval doe is hier intern feedback op geven. Mijn excuses voor de manier waarop het proces op dit moment verloopt. Voor nu is het beste advies dat ik je kan geven nogmaals Teleplan te bellen voor een update. Ik hoop dat we kunnen zorgen dat e-repair in de toekomst betrouwbaarder werkt om de status te achterhalen.

Reageer