Samsung garantie

  • 5 juni 2013
  • 2 reacties
  • 6286 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Mijn zoon heeft een Samsung telefoon die kuren vertoont. Hij blijft maar opstarten na het installeren van een lettertype (?!). Dat eindigt pas als je de batterij eruit haalt. Harde reset heeft geen resultaat. Kortom, onbruikbaar.

Ik heb bij Samsung gecheckt met het serienummer en er zit nog een jaar garantie op. Samsung verwijst me nu naar een lokaal servicecentrum voor reparatie, en dat is een KPN business center. Kan ik daar gewoon met de telefoon binnenwandelen en repareren zij hem dan? Hij heeft nl. geen aankoopbon, hij heeft dat ding van iemand overgenomen.

groeten

Steven


2 reacties

Beste sh,

Ik wil dat graag voor je uitzoeken. Naar welk Business Center werd je door Samsung verwezen? Dan kan ik namelijk daar navragen of je het betreffende toestel daar ter reparatie kan aanbieden.

Wat ik moet weten is of jij of je zoon een KPN-abbonnement hebben.

Met vriendelijke groet,

Bart Jan.

We zijn verwezen naar Goes. Hij heeft geen KPN abonnement. Het toestel is ook niet bij KPN gekocht.

Reageer