Beantwoord

samsung note 2 stoort

• 29 oktober 2012
  • 11 reacties
  • 9286 keer bekeken

LS,

Mijn samsung galaxy note 2 (net ruim anderhalve  week oud) bliojkt bij een minder signaal ineens ontzettend te kraken. Zo erg dat het gesprek moet worden afgebroken en de telefoon opnieuw opgestart. Daarna doet de telefoon het weer even, alvorens die weer het euvel gaat vertonen. Dat doet die dus met name op die plekken waar er een slevht signaal is. (Nu geconstateerd bij mij in Hollandsche Rading, en tussen de afslag lage vuursche en maartensdijk.

Het maakt niet uit of bluetooth aan of uit staat; ik heb wel een aanzienlijke hoeveelheid toepassingen erop staan. Zou het daar aan kunnen liggen (zou niet mogen); is het een exemplaar probleem of is de hele serie zo?

Groeten,

Wim Kapteyn

icon

Beste antwoord door wimkapteyn 31 oktober 2012, 17:38

Hoi Jemy,

Hij is thuis afgeleverd; geleverd door KPN.

Hartelijke groet,

Wim

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Wim,

Het lijkt mij een probleem met jouw exemplaar. Het kan niet aan het aantal apps liggen inderdaad. Waar heb je het toestel aangeschaft?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Hoi Jemy,

Hij is thuis afgeleverd; geleverd door KPN.

Hartelijke groet,

Wim

Reputatie 4
Badge +2
In dat geval dien je contact op te nemen met de klantenservice (met je eigen mobiel 1200 of vanaf een andere telefoon 0800-0105). Zij zullen je doorverbinden met SmartCare om het toestel na te laten kijken.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Hoi,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Met een nieuwe Galaxy Note 2, soms als ik opneem, dan kraakt het gesprek enorm. Na 30-40 seconden stabiliseert de verbinding. Ik wil ook graag actie ondernemen. Wat was bij jou de uitkomst ?

Groet,

Fernand

Wat ik heb gedaan als eerste (na overleg met de technische dienst) is alles weer terugzetten naar febrieksinstellingen (dus ook alle apps eraf, daarna alle accounts nieuw moeten instellen etc.) om zo te zien of het mogelijk een hardware of een software probleem was. Ik heb een aantal apps waarvan ik dacht dat die mogelijk zouden kunnen storen eraf gehoudden en nu lijkt het er op dat alles werkt zoasl het zou moeten werken. (Al enige tijd overigens...;-)

Groeten,

Wim

OK, ga ik ook even proberen (scheelt hopelijk een terugbreng actie). Welke apps waren voor jou "verdacht" ? (misschien heb ik die ook, dan laat ik die ook even weg).

Ik weet helaas de namen niet meer; het was er oa een die beloofde om automatisch naar het beste signaal te zoeken; ik denk tenminste dat dat de voornaamste boosdoender was...

OK thx, ga eea. proberen, zal mn ervaring hier later delen.

veel succes gewenst; voor de rest was ik / ben ik nu weer heel tevreden met mijn note2 

Groeten

Wim

Helaas... factory reset gedaan maar geeft geen verbetering :-(

Wordt een gevalletje garantie...

Na de recente firmware upgrade naar Android 4.1.2... lijkt het probleem verdwenen te zijn. Ik blij, gelukkig telefoon nog niet weggebracht. Nu kijken of de boel stabiel blijft...

Reageer