Beantwoord

Samsung S6 Edge camera defect

• 12 juni 2016
  • 2 reacties
  • 819 keer bekeken

Sinds een maand een raar defect wanneer ik m'n camera open met mijn Smasung S6 Edge. Bij het openen van de camere krijg ik een raar geluid te horen, een soort knetter geluid waarbij de camera steeds uit focus gaat. Echter merkte ik ook dat er iets los zit. Als ik de telefoon wat heen en weer ga schudden, hoor ik een tikkend geluid. Eerst dacht ik aan een van de knoppen maar dat bleek het dus niet te zijn.

Na wat gezocht te hebben op internet kwam ik een video tegen met hetzelfde problem als dat waar ik last van heb.

icon

Beste antwoord door Justin_ 13 juni 2016, 15:43

Hoi @Avi2, welkom op het forum! Balen dat je problemen hebt met de camera van je telefoon. Het filmpje laat duidelijk zien dat er iets mis is. Je kunt hiermee het beste naar een KPN Winkel gaan bij jou in de buurt. Neem dan het aankoopbewijs van je toestel mee. Vergeet niet een back-up te maken van je toestel en haal ook je geheugenkaart eruit. Mijn collega's kunnen je telefoon dan ter reparatie opsturen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Avi2, welkom op het forum! Balen dat je problemen hebt met de camera van je telefoon. Het filmpje laat duidelijk zien dat er iets mis is. Je kunt hiermee het beste naar een KPN Winkel gaan bij jou in de buurt. Neem dan het aankoopbewijs van je toestel mee. Vergeet niet een back-up te maken van je toestel en haal ook je geheugenkaart eruit. Mijn collega's kunnen je telefoon dan ter reparatie opsturen.
Reputatie 1
Justin, ik denk dat als er inderdaad een geheugenkaart uit komt dat het probleem daarmee misschien wel is opgelost. die passen namelijk meestal niet in de s6 edge. 

Reageer