Beantwoord

Samsung S6 gestolen, niet verzekerd

• 19 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 515 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen weekend is mijn Galaxy S6 van amper een half jaar oud door zakkenrollers gestolen. Helaas ben ik niet verzekerd. Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Nu vroeg ik mij af wat mijn opties zijn. Ik heb eerder de klantenservice gebeld, maar deze meneer kwam niet verder dan 'heel spijtig, maar ik kan niks voor u betekenen'.

Is het misschien mogelijk om voortijdig mijn abonnement te verlengen? Zoals u waarschijnlijk kunt zien heb ik een behoorlijk duur abonnement en ik zou het ontzettend zonde vinden om te betalen voor een telefoon die ik niet meer heb.

Valt er nog iets te regelen of is dit inderdaad een gevalletje van 'dikke pech'?

Alvast bedankt en ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,

Patrick

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 19 oktober 2015, 16:24

Hoi,

Dit is natuurlijk erg kloten! Helaas denk ik dat dit een gevalletje "dikke pech" is. Sorry.

Ik denk dat je het beste van je 6 maand voor tijden verlengen gebruik kan maken. Eerder is helaas niet mogelijk.

Je zou ook nog even goed kunnen kijken of je geen buiten de deur verzekering hebt. Veel mensen denken dat ze een aparte telefoon verzekering nodig hebben maar vaak valt je telefoon onder je inboedel en buiten de deur verzekering.

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dit is natuurlijk erg kloten! Helaas denk ik dat dit een gevalletje "dikke pech" is. Sorry.

Ik denk dat je het beste van je 6 maand voor tijden verlengen gebruik kan maken. Eerder is helaas niet mogelijk.

Je zou ook nog even goed kunnen kijken of je geen buiten de deur verzekering hebt. Veel mensen denken dat ze een aparte telefoon verzekering nodig hebben maar vaak valt je telefoon onder je inboedel en buiten de deur verzekering.

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Dag Patrick, welkom op het forum.

Wat ontzettend balen dat het toestel is gestolen! Is de simkaart wel direct geblokkeerd? Anders kan ik dit voor je in orde maken. Zoals Robin aangeeft is het mogelijk een half jaar eerder te verlengen, indien dit een jaarabonnement is kunnen we dit in orde maken, bij een tweejarig abonnement is dat helaas niet mogelijk.

Vraag het in ieder geval even na bij je verzekering. Dit zou onder de inboedelverzekering kunnen vallen; wat je dagelijks bij je draagt valt onder de inboedel. Er zijn vaak wel extra voorwaarden aan verbonden, maar proberen kan altijd. Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen!

Reageer