Samung S3 laad niet meer op

Hallo,

Sinds 2 weken ongeveer laad mijn Samsung S3 niet meer op, ik heb deze telefoon ongeveer 11 maanden, altijd prima gedaan. Ik laad hem snachts altijd op, en dan is 'ie meestal halverwege de nacht helemaal opgeladen, en 2 weken geleden was 'ie sochtends pas 57%. Ook als de telefoon aan de oplader ligt ontlaad ie gewoon. Hij zegt dat ie aan het opladen is en gaat ie van 15% naar 12%. Ik ben terug naar de KPN winkel gegaan en die wisten het ook niet, ik moest de klantenservice bellen. Die hebben mij een nieuwe accu én oplader gestuurd. Die heb ik vandaag binnengekregen, heb de telefoon om 6 uur aan de lader gelegd en gewoon precies hetzelfde verhaal... wat kan ik doen? Ohja, als ik de telefoon helemaal uitzet laad hij wel gewoon op...

Groetjes!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als een nieuwe oplader met batterij het probleem niet heeft verholpen dan zal het de voorkeur hebben nog een backup te maken van de gegevens. Dan kunt u via de instellingen > backup-maken en terugzetten > de optie selecteren voor standaardgegevens herstellen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of het niet een softwarematig probleem is geweest. (Backup maken kan ook via het computerprogramma Samsung Kies)

Als het dan nog steeds niet het werkt is het een probleem met het toestel zelf en zal deze binnen moeten gaan voor een reparatie.

Ga ik dat even proberen en hopen dat het helpt!

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie. :)

Ik heb een soortgelijk probleem.

Als ik de bijgeleverde oplader gebruik dan laadt de S3 soms maar half op of bijna niet (ook als de S3 uit staat). Maar als ik de oplader van mijn vrouw gebruik (S3 mini) is ie binnen 3 uur weer opgeladen.

Heb net met klantenservice gebeld en geven aan dat het een assesoire is en zij niets kunnen doen en ik zelf een oplossing moet zoeken. En dat bij een leasecontract!!!

Hebben jullie een oplossing.

Reputatie 7
Badge +12
Dat zal niet helemaal correct zijn. Er zit namelijk een garantie op de accessoires van 12 maanden. Daar valt ook een lader onder ;)

zij zeggen zelfs dat het maar 6 maanden garantie is. Maar zonder oplader werkt je telefoon toch niet en als accesoire zie ik meer een koptelefoon oid, niet een oplader

Reputatie 6
Badge +2
Is je S3 ouder dan 6 of 12 maanden?

Net ouder dan 12 maanden
Reputatie 7
Badge +12
Een oplader valt onder accessoires en daar zit een garantie op van 12 maanden. Een batterij zou standaard een garantie op zitten van 6 maanden indien het een losse batterij is.

Blijft raar dat het een accessoire is en niet bij het leasecontract hoort. Zonder oplader werkt je telefoon niet.

Reageer