Beantwoord

schade aan toestel, wat moet ik doen?

• 20 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 483 keer bekeken

Beste,

Ik kan nergens duidelijk vinden wat te doen?

Mijn telefoon abonnement loopt bijna af maar mijn telefoon werkt niet meer naar behoren. Ik ben verzekerd voor alle soorten schade aan mijn telefoon.

Wat moet ik doen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 20 oktober 2016, 16:48

Dat is balen @Stef22. Gelukkig ben je verzekerd! In dit topic lees je precies wat je kunt doen bij schade.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dat is balen @Stef22. Gelukkig ben je verzekerd! In dit topic lees je precies wat je kunt doen bij schade.
Reputatie 7
Hoi Stef. Hoe bijna loopt je abonnement af? Je kunt momenteel 6 maanden voor de einddatum, of korter dus, een verlengabonnement afsluiten. Met nieuw toestel!
  • Op dit moment kun je alleen verlengen mét toestel i.c.m. een 2-jarig contract; je kunt wel 1-jarig sim-only verlengen
  • Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe.
  • Het nieuwe abonnement kun je van af 7 november 4 maanden voor je oude afloopt afsluiten. Tot en met 6 november is dat nog 6 maanden. (niet eerder!)
  • Een nieuw toestel krijg je wél direct mee en kun je al meteen gebruiken.
  • Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Vernieuwen kan dan per direct.

Reageer