Beantwoord

Schade telefoon, hoe bereik ik de claimsdesk

  • 31 January 2020
  • 1 reactie
  • 591 keer bekeken

Hi, 

 

Ik heb schade aan mijn beeldscherm en heb 2 maal een schadeclaim ingediend via jullie website. 23 januari voor het eerst maar na een week nog steeds geen bericht ontvangen (beloofde 4 uur) en daarom gisteren opnieuw. 

De schadeclaim was goed ontvangen en zou binnen 4 uur bericht krijgen, helaas niet gebeurd...  Ook niets in mijn spam

De chat kon geen schadeclaim vinden en ik moest bellen…

Maarja, welk nummer bel ik hiervoor? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 February 2020, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Stephanie, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een toestelverzekering hebt. Als je dan een claim indient wordt deze binnen 4 uur in behandeling genomen. Je zou dan wel een mail moeten krijgen dat dit gebeurd is. Dan lijkt het me inderdaad het handigst om even te bellen. Dat kan op 0800 - 65 65 010. Ze zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 18.00 uur.