Scherm Kapot

• 3 december 2012
  • 3 reacties
  • 12634 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb mijn Samsung Note II nu iets meer dan een maand maar nu is het volgende gebeurd:

Toestel is uit mijn broekzak gevallen en vervolgens op het trottoir terecht gekomen,tot mijn schrik na het omdraaien van het toestel bleek het scherm helemaal aan diggelen te liggen.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar toch wil ik kwijt dat ik het ongelofelijk vind dat iets van bijna 600euro zo makkelijk kapot gaat. Mijn vraag is wat kan ik nu het beste doen KPN? (toestel is amper een maand oud)

Mvg 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo lumia920,

Als je toestel kapot is, kun je het beste bellen naar de Klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen. In dit geval is het toestel door eigen toedoen defect geraakt. Omdat je aangeeft dat je het toestel een maand hebt, ga ik er vanuit dat je een Lease abonnement hebt met daarbij SmartCare Basis. Je hoeft niets te betalen om je toestel ter plaatse te laten onderzoeken. De monteur/koerier vertelt je ter plaatse wat de kosten zijn voor het repareren van je toestel.

Daarna kun je kiezen:

• Je gaat akkoord met de prijsopgave en rekent via PIN met de monteur af. De monteur probeert je toestel direct te repareren of te vervangen. Als dat niet lukt, dan neemt de monteur je toestel mee. De monteur geeft je dan direct een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem als je eigen toestel. Als je toestel gerepareerd is, levert KPN je toestel weer bij je af en neemt het leentoestel weer mee.
  • Je besluit dat je niet wilt betalen voor de reparatie van je toestel. Dan houden wij jouw toestel en krijg je van ons een vervangend toestel. Dit is een eenvoudig toestel, waar je wel weer mee kunt bellen, sms’en en internetten. Je betaalt dan €30 schadevergoeding voor het inleveren van een kapot toestel. Je abonnement inclusief KPN ToestelLease loopt gewoon door tot het einde van je contract.
  • Als je kiest voor de aanvullende service van KPN SmartCare Schade dan ben je ook verzekerd tegen druk-, val- en waterschade ook al is het je eigen schuld.

Groeten,
    [/list] Menno

Is het ook toegestaan om mijn toestel door iemand anders te laten repareren?
Reputatie 5
Badge +6
Aangezien je het toestel van KPN via een lease-constructie in gebruik hebt, kun je het toestel bij KPN ter reparatie aanbieden.

Groeten,

Menno

Reageer