Beantwoord

Scherm lease toestel kapot

• 28 mei 2013
  • 1 reactie
  • 9629 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Mijn lease toestel is uit mijn hand gegleden en op de grond gevallen, links boven een barst en een streep schuin naar het midden toe door het vallen. Mijn toestel mag in oktober weer terug. Mijn vraag is,

als ik het laat maken gaat dat me rond de 200€ kosten want ik heb geen smartcare verzekering genomen hoewel ik daar wel duidelijk om had gevraagd, maar dat geheel terzijde.

Wat als ik mijn toestel met een barst inlever? in jullie voorwaarden staat geschreven dat als ik het inlever en de toestel is niet in orde kost het mij €25. Klopt dit? of komen de kosten voor het vervangen van het scherm ook op een rekening naar mij toe.

Ik hoop zo snel mogelijk iets te horen.

Mvg,

Fariz Asruf

icon

Beste antwoord door Afra 29 mei 2013, 14:23

Beste Fariz,

ik heb e.e.a. uitgezocht.

Als je ervoor kiest om het toestel niet te laten repareren en het toestel kan nog wel aan en er kan nog mee gebeld worden, dan betaal je bij het inleveren van het toestel inderdaad €25.

Je kan er uiteraard ook voor kiezen om het toestel ter reparatie aan te bieden, echter wordt er dan een prijsopgave gemaakt. Deze kan inderdaad erg hoog uitvallen.

De keuze is geheel aan jou.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste Fariz,

ik heb e.e.a. uitgezocht.

Als je ervoor kiest om het toestel niet te laten repareren en het toestel kan nog wel aan en er kan nog mee gebeld worden, dan betaal je bij het inleveren van het toestel inderdaad €25.

Je kan er uiteraard ook voor kiezen om het toestel ter reparatie aan te bieden, echter wordt er dan een prijsopgave gemaakt. Deze kan inderdaad erg hoog uitvallen.

De keuze is geheel aan jou.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer