Service van smartcare ver beneden peil.Al op zater

service van smartcare ver beneden peil. Al op Zaterdag 29December2012 gemeld met defect iPhone.Krijg je te horen dat het in het nieuwe jaar word,wat nou 24uur service ???.Na aandringen zouden ze 31December komen bellen ze gewoon leuk af met alsnog het nieuwe jaar !!!.Kpn op de hoogte gestelt en tot op heden nog niks gehoord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ben zeer ontevreden en ben dus ook van plan om KPN gedach te zeggen.Bij de service via PRO-Assistens nooit deze problemen gehad of de maniet zoals smartcare je afwimpelt. KPN doe hier wat aan HIER BETALEN WIJ WEL VOOR.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste siwek48,

Mijn excuses voor de gang van zaken in deze kwestie. Ben je inmiddels als wel geholpen door SmartCare? Wat is de status?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Wel opgelost maar niet door smartcare. Heb nu zelf 2x 70km gereden om het probleem op te lossen. Woensdag 2 januari weer gebekt en krijg je gewoon te horen morgen bent u aan de beurt. Voor mij is smartcare afgedaan en er gaat een klacht na Kpn met gevolg dat ik o.a. waarschijnlijk mijn contract niet meer verleng. Uiteindelijk betaal ik voor een service die niet word na gekomen !!!!. Bijna 20jr klant en nog nooit zulke slechte service gezien of gehad.......

Reageer