Beantwoord

sIII, ik in tranen

• 14 juni 2012
  • 1 reactie
  • 10024 keer bekeken

weet niet wat ik moet doen, heb sinds 29 mei de SIII, dol gelukkig was ik ermee tot vanavond. ik ga in de tuin zitten, leg gsm op mijn benen en hij glijd er zo tussen door, ik pak hem op en tot mijn grote schrik zit er een mega barst in het scherm en een kleintje onder, en de zilver kleurige lijst is raffelig beschadigd, het was een val van ongeveer 30 a 40 CM en nu zo vreselijk beschadigd. heb geen extra verzekering af gesloten omdat ik/wij heel zuinig zijn op onze spullen, tuurlijk een ongeluk zit in een klein hoekje maar dit had ik echt niet verwacht van zo n top toestel met zo n prijs kaartje. mijn vorige toestel (htc) ook met gorilla glas heeft na een jaar gebruik helemaal nog geen beschadiging en natuurlijk is die ook wel eens gevallen.

wat kan ik het beste doen???

icon

Beste antwoord door Eduard 15 juni 2012, 09:47

Beste senseotje,

Wat vervelend om te horen van de beschadiging aan de Samsung Galaxy SIII. 

Zoals u zelf aangeeft heeft u geen verzekering afgesloten. Dat zou betekenen dat u het toestel zelf moeten laten repareren. Dit kan via 1 van onze winkels of via derden. De kosten zijn in dit geval helaas voor uzelf.

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Beste senseotje,

Wat vervelend om te horen van de beschadiging aan de Samsung Galaxy SIII. 

Zoals u zelf aangeeft heeft u geen verzekering afgesloten. Dat zou betekenen dat u het toestel zelf moeten laten repareren. Dit kan via 1 van onze winkels of via derden. De kosten zijn in dit geval helaas voor uzelf.

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Reageer