Beantwoord

simkaart gestolen telefoon blokkeren

• 14 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 465 keer bekeken

hallo, ik ben in het buitenland mn tel kwijt geraakt en ik wil dus mijn simkaart blokkeren. dat gaat niet via mijn kpn omdat ik die alleen op mn tel had geactiveerd. en ik heb een sms nodig om deze te activeren. ofwel ik wil graag in contact met jullie komen echter lukt dat niet. en bellen naar de klantenservice lukt vanuit hier niet. dus het moet via internet.
icon

Beste antwoord door Paul_ 16 augustus 2016, 18:00

Hoi @ravestein.tim22, wat naar dat je toestel is gestolen!

De klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar via +31 6 12001200. Maar ik kan de simkaart ook voor blokkeren! Reageer je op mijn privébericht?

Ik heb niets meer van je gehoord @ravestein.tim22 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Je kan anders alsnog reageren op mijn privébericht!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar via +31 6 12001200. Maar ik kan de simkaart ook voor blokkeren! Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @ravestein.tim22 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Je kan anders alsnog reageren op mijn privébericht!

Reageer