Beantwoord

Simkaart probleem

• 23 januari 2018
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Hoi.
Mijn sim kaart wordt van het ene op het andere moment niet meer gelezen. Ik weet niet of ik verzekerd ben voor reparaties en wat een eventuele reparatie kan gaan kosten, Kpn geeft aan dat je dit kunt zien op je factuur, maar ik kan niks vinden (dus niet verzekerd?)
Graag wil ik weten wat er aan de hand is met het apparaat zodat ik rekening kan houden met de hoogte van de kosten.
De Sim kaart werkt normaal in andere toestellen dus daar kan het niet aan liggen.
wie geeft antwoord
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 januari 2018, 16:48

Beste @deurdranger, welkom! Altijd vervelend als iets het niet meer goed doet. Ook ik ben benieuwd wat voor toestel je hebt. Je kunt deze altijd insturen ter reparatie waarbij je een prijsindicatie krijgt voordat het toestel gerepareerd wordt. Ga je niet akkoord, betaal je wel rond €35 onderzoekskosten, maar wordt je telefoon ongerepareerd teruggestuurd. Ga hiervoor even langs bij de KPN winkel met het toestel en een aankoopbewijs.

Ik ben wel benieuwd of een andere simkaart in jouw toestel het ook gewoon doet? Dan hebben we beide kanten uitgesloten. Daarnaast kan je altijd kosteloos via MijnKPN een nieuwe simkaart bestellen. Dat lijkt me in ieder geval het overwegen waard, daar er geen kosten aan zitten.

Laat je het me weten als er verder nog vragen zijn?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @deurdranger
Het hoeft helemaal niet aan de telefoon te liggen, meestal is een simpele handeling genoeg om hem weer werkende te krijgen.
Niet iedere telefoon is gelijk, dus als je eerst even verteld om welk merk en type telefoon het gaat, dan kunnen we je misschien helpen.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @deurdranger, welkom! Altijd vervelend als iets het niet meer goed doet. Ook ik ben benieuwd wat voor toestel je hebt. Je kunt deze altijd insturen ter reparatie waarbij je een prijsindicatie krijgt voordat het toestel gerepareerd wordt. Ga je niet akkoord, betaal je wel rond €35 onderzoekskosten, maar wordt je telefoon ongerepareerd teruggestuurd. Ga hiervoor even langs bij de KPN winkel met het toestel en een aankoopbewijs.

Ik ben wel benieuwd of een andere simkaart in jouw toestel het ook gewoon doet? Dan hebben we beide kanten uitgesloten. Daarnaast kan je altijd kosteloos via MijnKPN een nieuwe simkaart bestellen. Dat lijkt me in ieder geval het overwegen waard, daar er geen kosten aan zitten.

Laat je het me weten als er verder nog vragen zijn?
Reputatie 7
Badge +27
Heb je inmiddels besloten wat je gaat doen? Als er nog onduidelijkheden zijn, weet je me te vinden.

Reageer