Beantwoord

Sinds een week kan ik niet goed mobiel bellen.


Beste lezer,

Sinds een week kan ik met mijn smartphone niet goed meer bellen. Na het intoetsen komt er geen verbinding tot stand of de verbinding valt tijdens een gesprek weg. Ik heb nog maar kort een nieuw toestel en aan-en uitzetten lost niets op. Internetten en mailen met mijn smartphone leveren geen problemen op. 

Kunt u mij helpen?

icon

Beste antwoord door Jemy__ 8 februari 2013, 15:35

Beste rodenburgklok,

Mijn excuses voor de late reactie.

Indien deze kwestie nog steeds speelt, wil ik je verzoeken contact op te nemen met de telefonische klantenservice op 06-1200 1200 (gratis). Zij kunnen je doorverbinden met SmartCare.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste rodenburgklok,

Mijn excuses voor de late reactie.

Indien deze kwestie nog steeds speelt, wil ik je verzoeken contact op te nemen met de telefonische klantenservice op 06-1200 1200 (gratis). Zij kunnen je doorverbinden met SmartCare.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer