Slechte reparatie van HTC ONE X door Teleplan

• 12 juni 2012
  • 0 reacties
  • 10742 keer bekeken

04-04-2012 heb ik mijn ONE X ontvangen, helaas een week daarna is de telefoon van een kniehoog tafeltje gevallen met als resultaat een gebarsten scherm. De telefoon werkte verder wel gewoon als vanouds.

De telefoon heb ik toen ingeleverd bij de KPN in Winschoten op 21-04 -2012, en op 2-05-2012 heb ik de telefoon weer opgehaald. En mocht ik (toen helaas nog niet verzekerd) €213,01 aftikken.

Bij thuiskomst bleek echter dat er tussen het gerepareerd scherm en de case een ruimte zit ongeveer een halve milimeter. Met het oog op stof en water e.d. en omdat ik me daar enorm aan stoor voor een telefoon van die prijs. Heb ik de telefoon weer teruggestuurd naar Teleplan via KPN Winschoten. Want ik ben van mening dat een reparatie wat bijna de helft kost van de waarde van de telefoon ook een goeie reparatie is.

Vandaag weer eens in de buurt van Winschoten dus langs bij de winkel waar mijn telefoon gerepareerd zou liggen. Echter zit er nog een steeds een ruimte van ongeveer een halve milimeter tussen de bovenkant van het scherm en de case. Dit zou gewoon naadloos aan moeten sluiten. Dat is ook te zien op de One X die als lokkertje in de winkel ligt. Ik ben dus niet akkoord gegaan, en heb de telefoon dus ook in de winkel laten liggen.

Ik ga mij eens orienteren naar wat mijn mogelijkheden zijn aangezien de beste man in de winkel (heeft mij tot heden zeer goed geholpen) aangaf dat hij het verder ook niet wist. Dat ze gebonden zijn aan Teleplan.

Kort samengevat:

Ik ben het dus bij lange na niet eens met de reparatiekosten à €213,01 op een telefoon van €490,- aldus pricewatch van tweakers.

Kunnen jullie hier via de Webcare nog wat betekenen? Ik heb ook een vraag ingedient via Consuwijzer en zal morgen eens naar teleplan bellen.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer