Beantwoord

slechte service

  • 1 July 2020
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

Wij hebben zeer slechte ervaring met de service

Admin: reactie afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 8 July 2020, 15:45

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Dan kunt u die maar beter vertellen hier:wink:

Reputatie 7

Hoi @steven wiesel, goed dat je hier aanhaakt, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend vervelend dat je geen goede ervaring bij ons hebt opgedaan in de KPN XL winkel. Ik lees graag je verhaal, zodat we hier van kunnen leren en verbeteringen kunnen maken zodat jij en andere klanten wel een prettige ervaring opdoen bij ons :) Laat je het weten? Dan geef ik je feedback door! 

Reputatie 7

Hoi @steven wiesel, we willen graag de dienstverlening verbeteren, daarvoor is jouw feedback cruciaal. We horen graag je ervaring zodat we hiervan kunnen leren om het beter te doen. Wil je die met ons delen? :) 

Reputatie 7

Helaas hebben we niks meer van je vernomen, @steven wiesel. Ik sluit hierbij je topic.

 Mocht je toch nog vragen / opmerkingen hebben dan horen we het graag.  Laat het hieronder dan weten :)

 

Er komt vast weer een antwoord als: goed dat je dit doorgeeft bla...met andere woorden, de kpn probeert zo weinig mogelijk direct contact te bewerkstelligen...ik snap het wel, want elke medewerker is er bijna 1 te veel. Maar door zo weinig mogelijk klantenservice medewerkers in dienst te nemen en daar de organisatie op te in te richten, krijg je geen betere service en als er iets mis gaat zeer gefrustreerde klanten! 

Ik wil dan ook graag weg bij de kpn, vanwege het bijna ontbreken van service en het opzettelijk frustreren van klanten. Het kan heel simpel verbeterd worden: een telefoonnummer waar je direct een medewerker te spreken krijgt en een email adres….dus 200 servicemedewerkers erbij kortom.

Ik waardeer geen reactie van de kpn, gewoon doen wat hierboven staat.

Badge +19

Blijkbaar ligt jouw voorkeur bij telefonisch contact.  Zelf heb ik er niks mee. Ik schrijf het liever op zodat de medewerker zich goed kan inlezen en adequaat met een oplossing kan komen. Het duurt wat langer maat je hebt vaak wel het beste resultaat. En daarbij...Probeer maar mensen te vinden voor zo'n baan.

ja ik ook hoor, daarom wil ik graag een email adres van de kpn, zoals ik hierboven schrijf…

En fatsoenlijk betalen en je niet als een bel/schrijf robot behandelen, maar dat vraagt van kpn een diametraal andere bedrijfscultuur...wat verdiende de bovenbaasmedewerker ook al weer? 5 huizen in het buitenland en daarnaast nog van gekkigheid niet weten wat je met je geld moet doen loon? Mijn hart klopt nog niet voor kpn 😁 Zolang bepaalde ‘medewerkers’ nog een 100 keergrotere hap van onze maatschappelijke koek eisen of zich marktconform toedichten, terwijl gelukkig een paradigma verandering gaande is richting het inzicht dat inkomen niets te maken moet hebben met het werk dat je doet, maar met hoe we de taart sociaal verdelen. Raaskal, Raaaskal….onrecht zus en zo….menselijke vrijheid en menselijkheid is leuk totdat het om werk gaat, dan kan elke malloot met geld een ander dwingen tot werken, dmv het adagium brood op de plank, zeker in de meer zuidelijk en oostelijke mensheid….als bedrijven als kpn ziggo etc de kans krijgen dan slaan ze allle menselijkheid uit hun medewerkers onder het mom van de dwang tot concurrentie...eerst het grootbedrijf dan de mensch kortom….China is ons ideaal, de Borg, resistance is futile, we will assimilate you 🥳🤖😈

Badge +19

Mailen deden we 5 jaar geleden. Tegenwoordig zijn betere manieren om te communiceren. Met de rest van je verhaal kan ik niks. Ik sta wat simpeler in het leven blijkbaar.

Reageer