Vraag

Slechte service bij omruilen iphone

  • 31 May 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Van het kastje naar de muur sturen is kennelijk het nieuwe moraal van KPN. Dinsdag telefoon besteld, woensdag binnen, telefoon werkt niet, donderochtend naar KPN winkel te Zuidplein, medewerker zegt mij absoluut niet te kunnen helpen gezien het een online order is, ik met inmiddels drie errors van ongeloof naar huis, telefoon terug gestuurd volgens retour, zie zaterdag dat hij is aangekomen, bel maandag 16:30 naar KPN klantenservice, antwoord: mevrouw ik kan u niet helpen want ik kan het niet inzien. Gaat top! Nu zie ik bij allerlei andere klachten en vragen op dit forumde volgende zin overal terugkomen: Door drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw bericht toe, excuus voor het lange wachten. Is er inmiddels iets veranderd aan de situatie?.

Heef dit dus zin? Denk het niet.. Gaat dit een langdradig proces worden, denk het wel. 

Hoor graag alsnog ZSM. Dank


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DanaMannessen, welkom hier. 

Jij wilt graag weten hoe het zit met jouw telefoon. Jouw bestelde toestel werkte helaas niet. Nu heb je deze netjes retour gestuurd, maar hoe nu verder. Ik ga graag eens op onderzoek uit. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens inclusief ordernummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.Â