Smart Care!!!NOT

• Deelnemer
  • 8 reacties
Nou nemen we een all risk verzekering op ons mobiel. SLIM!!!

Tja dan moet KPN het niet uitbesteden aan Smartcare.

Wat een ongelofelijke nullen aan de telefoon zeg!

BINNEN 4 uur een nieuw toestel want je bent all risk verzekert. handig!!

Jazeker alleen komen ze hun afspraken niet na

en mag jij op je knieen om ze te bedanken als het eindelijk gelukt is na 53 uur!!!

Ze maken een afspraak en er komt gewoon NIEMAND

Oh nee, niet helemaal waar.  Ik had door gegeven dat mijn mobiel helemaal niets meer deed, ook niet resetten en ook niet als hij aangeslotens zat op de computer gewoon DOOD!

Maar er is een voicemail bericht ingesproken dat ze het niet redden en dat de afspraak gecanceld is.

SLIM!!!!!!! als mijn telefoon het niet doet. maar het nummer bellen dat is doorgegeven dat is lastig hoor!!!!

15 reacties

Reputatie 2
Tja, da's vervelend twee dagen zonder mobiel.. Maar inmiddels weer vol in actie dus?

VOL IN AKTIE???????

ik weet het niet maar een verzekering binnen 4 uur....

4 niet nagekomen afspraken door smartcare

vrij genomen voor jan met de korte achternaam

stress!!!!!

ja na 53 uur 5 officiele afspraken tig keren bellen is inderdaad de monteur geweest binnen 1 minuut kreeg ik een nieuw mobiel want ik was per slot van rekening all risk verzekerd.

ik ben inderdaad vol in aktie. heb een jullie aansprakelijk gesteld.

je ziet, deze kpn klant zit nogsteeds vol frustraties en het lullige......

niet eens door kpn zelf.  maar gezien ik het contract met hen heb,

horen zij ervoor te zorgen lijkt me.

en of ze dat door jan of klaas laten doen zal mij een biet zijn

Reputatie 2
Mee eens. 5 officiële afspraken in 53 uur slaat ook wel alles idd, als je dat aan kan tonen denk ik dat er wel eens leuk gesprek kon gaan volgen :-)

Reputatie 7
Badge +3
Beste GAT,

Spijtig te horen dat het reparatieproces van je mobiel niet probleemloos is verlopen.

Ik begrijp uit je bericht dat je mobiel inmiddels weer werkt, we nemen je feedback ter harte en zetten dit uit bij de daarvoor verantwoordelijke afdelingen.

Met groet,

Cornelis

Het lullige is dat hij helemaal niet gerepareerd wordt.

ik ben bij kpn verzekert dus kreeg ik gewoon een nieuw toestel.

Waarom kan Smartcare niet gewoon zijn afspraken nakomen? Dit komt KPN niet ten goede want die sluiten het contract af, wat niet nagekomen wordt

ik heb 3 officiele mails van hen ontvangen wanneer ze zouden komen, daarnaast

zijn nog via kpn klantenservice 2 afspraken toegezegd, staat ook bij kpn in de computer.

Zij zouden ook een klacht neerleggen

Dat is het ook. Ik kan juist alles aantonen. en 2 van die afspraken zijn door Smartcare met KPN klantenservice gemaakt! en van de 3 andere heb ik mails ontvangen en uiteraard uitgedraaid.

Ik hou er niet van om het zo te moeten doen, maar blijkbaar is het nodig.

je krijgt toch wel het idee dat Smart care

een loopje met iedereen neemt en gewoon doen waar ze zin in hebben.

Reputatie 7
Badge +3
Beste GAT,

Ik heb u een privébericht gestuurd.

Met groet,

Cornelis

Nou, goed lezen is blijkbaar ook een probleem.

Krijg ik een "standaard" berichtmelding van klantenservice waarin staat dat ze niet weten waarom de afspraken niet zijn nagekomen. en krijg ik een coulance regeling. maar op het bericht kan niet geantwoord worden.

Als je aansprakelijk wordt gesteld, lijkt mij dat je gaat uitzoeken waarom en hoe dat voorkomen kan worden. maar nee.

Ligt dat nu aan mij dat ik vind dat kpn het verder moet onderzoeken?

Ik ben duidelijk niet de enig met een probleem met Smart Care, en tuurlijk fouten worden gemaakt en weersomstandigheden spelen altijd mee, maar er moet altijd wel een goede oplossing voor zijn.

Ik ging akkoord met een 1e afspraak  24 uur later. en dan wordt dat niet nagekomen, vertraging ok dat is niet leuk maar kan gebeuren. maar nee moet een 2e afspraak gemaakt worden en een 3e dat is een koerier waarschijnlijk zonder tomtom, en een 4e en een 5e

En dan komen ze met een "standaard" mail bericht...........

Reputatie 5
Badge +2
Beste GAT,

ik kan uit je forum berichten niet zo goed opmaken of je toestel nou uiteindelijk gerepareerd of vervangen is of dat deze nog steeds defect is. Kun je mij dit vertellen?

Ik heb je e-mail ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik heb ondertussen een nieuw toestel gekregen.

Ik had tenslotte een all risk verzekering, de monteur stapte binnen haalde de nieuwe uit de doos en nam de oude mee.  30 seconden!!

Daarom snap ik niet waarom de afspraken niet zijn nagekomen. Ik had er in principe geen probleem mee

dat het niet binnen 24 uur kon, en als hij toch al onderweg was met een nieuw toestel kon hij toch gewoon doorrijden inplaats van mijn mobiel (die stuk was) om 12 uur in te spreken om de afspraak te cancelen.

Reputatie 5
Badge +2
Fijn om te horen dat het nu in ieder geval geregeld is.
Wat wil je dat ik, naast het feit dat ik je klacht binnen de organisatie kenbaar maak, dat ik nu nog voor je doe?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik heb van cornelis begrepen dat er met smartcare gesproken ging worden vandaar dat ik de

afspraken naar jullie moest toesturen.

Ik ben toch wel erg benieuwd met wat voor excuus zij komen, en hoop dat dit voor anderen

niet meer op deze manier aangepakt wordt.(maar ik heb er nu een beetje een hard hoofd in)

Ik heb kpn een schadeclaim gestuurd en daar wil ik netjes een duidelijke reactie op en een nette afhandeling.

En niet een mail krijgen waar ik niet op kan reageren en dat ik bij vragen maar contact moet opnemen met klantenservice. Dat vind ik geen nette afhandeling maar je er makkelijk van afmaken.

Dat zou ik ook kunnen doen en een andere partij het met kpn laten oplossen.

Reputatie 5
Badge +2
Het is inderdaad erg handig dat wij deze mailwisseling van je hebben gekregen.

Ik ga er vanuit dat de afdeling klantreacties je klacht in behandeling zal nemen en een passende oplossing zal bieden wat betreft de schadeclaim.

Met vriendelijke groet,

Afra

In iedergeval bedankt voor de poging.

Reageer