Smartcare

  • 11 februari 2015
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Ik heb vanmiddag met de klantenservice gebeld over een probleem met mijn telefoon.
Dat probleem gaat opgelost worden als het goed is.

Nu werd mij gevraagd of ik nog vragen had.
Toen niet.
Maar nu natuurlijk wel.

Mijn telefoon word aankomende zaterdag opgehaald.
Er is mij verteld dat mijn SIM, sd en achterkant van de telefoon verwijderd moesten worden. En een back-up.

Nu is mijn vraag. Moet ik mijn telefoon nu ook naar fabrieksinstelling terugzetten?

Groetjes Inge

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Inge, 

Je vraag mag je uiteraard ook hier stellen, welkom op het KPN forum! Goed dat je al weet dat je een back-up moet maken en je simkaart etc. eruit moet halen. Je hoeft je toestel niet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar als je dit zelf prettig vindt kun je dit uiteraar doen. Je toestel wordt na de reparatie wel teruggezet naar de fabrieksinstellingen door de monteur. Hopelijk heb je je toestel snel weer gerepareerd retour 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer