Beantwoord

SmartCare 4 uren service

Mijn toestel behoort waarschijnlijk tot de serie zoals hier beschreven wordt.

's ochtends 18 december Galaxy S III nog gebruikt. Telefoon was 2 nachten eerder nog spontaan door een reset gegaan. Dat was al vreemd. Toen ik hem 18 december 's morgens uit de oplader haalde ging hij zelfs twee keer achter elkaar automatisch door een reset.. Daarna stabiel. Op kantoor nog even mail gelezen op dat ding. Na een half uur zag ik plots het Samsung boot scherm. Soft en hard reset en batterij er uit halen/terug plaatsen mocht niet meer helpen.

Dinsdag eerst naar de KPN winkel geweest. Die verwezen me naar het KPN service center in Duivendrecht. Die konden hem niet repareren (dat was ook niet te verwachten want er moet een nieuw moederbord in). Dus telefoon weer terug gekregen met de verwijzing naar SmartCare. Die moesten het nu maar oplossen. Ik heb een 4 uurs vervanging service. Woensdag 19 december onmiddellijk 's morgens gebeld hopende op een vervangend toestel die dag want heb die nodig voor mijn werk.

Er kon echter pas Vrijdag 21 december een koerier langskomen tussen 12:00 en 18:00!! Ik dacht binnen 4 uur? Maar dat was dus onmogelijk! Lekker dan. Uiteindelijk onder protest akkoord gegaan en de hele vrijdag aanwezig gebleven en om 18:00 nog steeds geen koerier langsgekomen zoals afgesproken en zonder enig bericht van de kant van SmartCare!!

Ik direct gebeld. Nou, de koerier gaat ook niet meer komen. Ook 's avonds niet meer. Helaas. Er kan alleen een nieuwe afspraak gemaakt worden voor Maandag 24 December! En dan moest ik nog blij zijn ook want normaal gesproken kon het pas op Donderdag de 27ste! Dus ook nog het hele weekend zonder telefoon??? En dan heb ik nog geluk ook volgens SmartCare! Zucht!

Maandag kwam de koerier wel. Heb een vervangend Android Samsung toestel gekregen en mijn telefoon is meegenomen. Naar verwachting zal ik na 2 a 3 weken mijn toestel weer terug krijgen. Koerier is inmiddels weer weg. Volgende probleem: het vervangende toestel herkent mijn SIM kaart niet!!! %!@#%^#!@$%$

Ik was het inmiddels helemaal zat met KPN en SmartCare en geen zin meer om nog een keer thuis te moeten blijven voor dit amateuristische gedoe. Ik heb inmiddels maar zelf een vervangend simlock vrij basic toestelletje zonder internet geregeld die wel direct mijn SIM kaart ziet en kan nu tenminste weer bellen en gebeld worden. Het is nu inmiddels dinsdag 25 december en na een HELE WEEK kan ik weer bellen. Maar dus nog steeds niet mobiel internetten. Heb verdorie een peperduur abonnement van KPN.

Nu zit Kerst en oud en nieuw er inmiddels tussen en ik verwacht mijn telefoon dus pas rond 15 januari terug (hopelijk!!). Dat moet ik dus nog maar afwachten want het is nu 9 januari.

Ik heb een abonnement van 60 euro/maand zoiets en kan dit dus gewoon een hele maand niet gebruiken! Ik vind dit een schandalige zaak. Ik heb dit aangekaart bij KPN en die verwijzen mij naar SmartCare. Bij SmartCare geklaagd en die verwijzen mij naar KPN want die gaan over het abonnement.

Zo wordt je dus als klant van het kastje naar de muur het bos in gestuurd.

Uiteindelijk is KPN mijn aanspreekpunt en het is niet mijn probleem dat KPN zijn 4 uurs service heeft uitbesteed aan SmartCare.... Ik verwacht op zijn minst dus een compensatie voor mijn (ongebruikte) abonnement. En dan heb ik het nog geen eens over de twee dagen die ik op de koerier heb moeten wachten, mijn ritje naar de KPN winkel en daarna naar het service center in Duivendrecht, de diverse telefoontjes met wachtrijen, en 1 ingeleverd levensjaar vanwege alle stress en irritatie die dit inmiddels teweeg bracht :wink:

Mvg,
Jan Houtsma

icon

Beste antwoord door Afra 10 januari 2013, 09:51

Beste houtsma,

ik vind het erg vervelend om te lezen wat er allemaal mis is gegaan.

Ik wil je vragen mij in een privébericht, je mobiele nummer, postcode en huisnummer toe te sturen.

Ik zal na ontvangst e.e.a. bekijken en kijken of en waar ik je in tegemoet kan komen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste houtsma,

ik vind het erg vervelend om te lezen wat er allemaal mis is gegaan.

Ik wil je vragen mij in een privébericht, je mobiele nummer, postcode en huisnummer toe te sturen.

Ik zal na ontvangst e.e.a. bekijken en kijken of en waar ik je in tegemoet kan komen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Met dank aan Afra krijg ik in ieder geval een maand abonnement terug. Ik vind dit meer dan redelijk en wat mij betreft is het hiermee ook afgedaan.

Mvg,

Jan

Reageer