Beantwoord

SmartCare

De beloofde reparatie van mijn HTC One X laat lang op zich wachten. Al meerdere malen een afspraak gepland met SmartCare, maar de afspraken worden helaas niet nageleefd. Tot op heden nog geen gehoor gekregen van deze organisatie. 

KPN had mij doorverbonden met de aftersales service (SmartCare). Dit bedrijf zal de reparatie verder afhandelen. Het is zeer vervelend dat SmartCare niet direct te bereiken is. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon, maar afspraken nakomen is blijkbaar vrij lastig. TNT geeft aan dat de fout bij SmartCare ligt en SmartCare beweert dat TNT de zake niet op orde heeft, erg onprofessioneel. 

Inmiddels heb ik al veel tijd en geld besteed aan deze toestand en heb ik tot op heden nog steeds niks vernomen van de stand van zaken en is mijn HTC One X scherm nog steeds gebarsten...

icon

Beste antwoord door Andy-BNN 14 augustus 2012, 16:02

Beste Cornelis,

Bedankt voor uw snelle reactie, maar inmiddels is mijn toestel verzonden naar Dynafix (HTC). Deze organisatie kwam wel opdagen en ik hoop dat ik mijn HTC weer snel mag ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Andy 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Andy-BNN,

Om dit voor u op te pakken zijn wij gegevens van u nodig.

Kunt u mij via een privébericht uw klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe sturen.

Graag ook eventuele informatie zoals reparatie nummer etc.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Bedankt voor uw snelle reactie, maar inmiddels is mijn toestel verzonden naar Dynafix (HTC). Deze organisatie kwam wel opdagen en ik hoop dat ik mijn HTC weer snel mag ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Andy 

Reputatie 7
Badge +3
Beste Andy-BNN,

Dank voor je terugkoppeling.

Heb je vragen in de toekomst, dan kan je uiteraard ook dan weer op het Forum een nieuw topic openen.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Reageer