smartcare

• 30 november 2012
  • 1 reactie
  • 8926 keer bekeken

TELEURSTELLEND!!!!

lease toetsel defect, contact met KPN, ik word doorvebonden met smartcare en maak een afspraak voor de volgende dag tussen 10 en 12u om mijn toestel op te laten halen door hen.

om 13u nog niemand. Gebeld met KPN zij konden ons gesprek van de dag tevoren niet terugvinden. Slordig, ik kon dat namelijk wel zien op mijn mobiel ook hoelang ik met hen gebeld had. Weer doorverbonden met Smartcare: nee, er stond geen afspraak voor die dag gepland. Heel vervelend maar dat zou dan pas maandag kunnen tussen 10 en 14u.

Maandag om 14u nog steeds niemand van Smartcare. Weer gebeld met KPN. Zij wisten mij te vertellen dat er die dag geen afspraak stond wel de eerste afspraak konden ze ineens wel terugvinden...raar.

Goed, 2 dagen voor niks thuis gewacht...Vandaag zou er een monteur komen van Smartcare in de avonduren zodat ik overdag niet speciaal thuis hoefde te blijven. Geen koerier maar een monteur van smartcare. 

Hehe, monteur is er. Ik vraag nog of ik wel kan appen..." Ja hoor mevrouw, moet lukken."

Krijg ik een defect leentoestel aaaahhhhhh.

Weer met KPN gebeld. Nu moet er als het goed is morgen een monteur komen. Moet ik wel inmiddels voor de 4de keer speciaal voor hen thuisblijven.

Gesproken met een medewerker KPN en deze heeft er WEL voor gezorgd dat ik een vergoeding krijg: creditatie bij mijn eerstvolgende rekening.

Oh ja had nog een klacht ingediend per mail omdat tijdens het bellen met een van de callcenter medewerkers van KPN de verbinding werd verbroken. Krijg ik als reactie dat ze het heel vervelend voor me vonden maar niks voor me konden betekenen. Deze meneer van vanavond had het wel begrepen: na jaaaaaaren trouw klant van KPN te zijn geweest, heeft hij naar me geluisterd en gehandeld: compensatie gegeven.

Hopen dat ze er morgen echt zijn en met een toestel dat wel werkt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste zenasa,

Spijtig te horen dat een en ander niet naar wens is verlopen.

Graag horen we of het opgelost is en het toestel afgeleverd.

Met groet,

Cornelis

Reageer