Beantwoord

smartcare

  • 1 februari 2013
  • 6 reacties
  • 9525 keer bekeken

Ook ik heb alleen maar ellende met Smartcare.

Mijn toestel was stuk en ik had een afspraak, niemand gekomen en niet gebeld of iets.

Nieuwe afspraak logistieke problemen we komen niet.

3e afspraak ja hoor er komt iemand en ik krijg een vervangen toestel.

Weer 2 maal niemand gekomen, vandaag tussen 12:00 en 16:00 zou er iemand komen, het is nu 16:13 en wederom niemand.

al met al ben ik nu zo pissig dat ik nu mijn contract wil laten ontbinden want deze service slaat totaal nergens op.

Een iphone nee nooit meer, deze gaat morgen op de post naar KPN mobiel en ik zoek een andere provider en neem een ander toestel, KPN heeft hiermee totaal afgedaan.

icon

Beste antwoord door chinchan 5 februari 2013, 19:57

Jemy,

Bedankt voor de goede service via PM.

Ben superblij met de oplossing.

Groet,

Jan

Bekijk origineel

6 reacties

De monteur is geweest maar wel een uur en kwartier te laat.

Heb weer een iphone maar wil er heel graag vanaf, is hier voor iets te regelen???

Dit is me 3e iphone en heb er geen vertrouwen meer in.

Kunnen jullie iets betekenen?

Groet,

jan Lohman

Reputatie 4
Badge +2
Beste Jan,

Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen? Dan kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Beste Jemy,

ik heb je vandmiddag al een pb gestuurd maar helaas nog niks gehoord.

Groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jan,

Ik begrijp dat je graag antwoord wil hebben, Jemy zal het zonder meer met spoed hebben opgepakt en zal na verder onderzoek je ogenblikkelijk informeren zodra hij een antwoord voor je heeft.

Met groet,

Cornelis

Ik had eigenlijk wel een berichtje verwacht van ik heb je pm ontvangen en ga ermee aan de slag..

Dat was eigenlijk alles :-)

Jemy,

Bedankt voor de goede service via PM.

Ben superblij met de oplossing.

Groet,

Jan

Reageer