Beantwoord

Smartcare

  • 7 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8831 keer bekeken

Vandaag is de koerier van smartcare langs geweest om mijn toestel op te halen voor reparatie. Nu heb ik een leentoestel ontvangen en deze werkt dus niet, hij zegt telkens geen simkaart gevonden wat ik ook probeer ik krijg hem niet aan de praat. Met resultaat dat ik nu dus helemaal geen telefoon heb en dus NIET bereikbaar ben op mijn mobiele nummer.

Graag zou ik hier een oplossing voor zien.

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 11 februari 2013, 14:15

Goedemiddag Melvin,

Vervelend om te horen dat het leentoestel niet naar behoren werkt. Heb je inmiddels een werkende leentoestel? Anders adviseer ik je opnieuw contact op te nemen met SmartCare voor een andere leentoestel.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag Melvin,

Vervelend om te horen dat het leentoestel niet naar behoren werkt. Heb je inmiddels een werkende leentoestel? Anders adviseer ik je opnieuw contact op te nemen met SmartCare voor een andere leentoestel.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 7
Badge +11
Beste Melvin,

Heb je je eigen toestel inmiddels weer terug en/of heb je alsnog wel een leentoestel gekregen?

Ik hoor graga van je.

Met groet,

Cornelis

Reageer