Sony Xperia Z gaat niet meer aan en laad niet op.

mijn Sony Xperia X gaat niet meer aan en laad niet meer op sinds vanavond.

ik was zoals gewoonlijk een spelletje aan het spelen op mijn telefoon toen hij ineens uitviel. ik dacht meteen dat hij leeg was, dus ik plug de oplader in mijn telefoon, er gaat ook zoals normaal het ledje branden dat hij op is aan het laden. maar deze keer gaat elke keer na een aantal seconden het scherm aan en zie ik "Sony" staan, hierna gaat het scherm weer uit en begint het weer van voren af aan.

ik heb geforceerd opstarten al geprobeerd maar dat deed hij ook niet.

andere oplader deed het ook niet. 

aan de laptop hangen doet hij ook niet.

ik heb ook een docking station waar ik heb geprobeerd de telefoon mee op te laden om te zien of mijn USB poort kapot was maar dit was ook niet het geval.

ik heb ook geprobeerd hem aan te zetten zonder voedingskabel erin maar dan doet hij niks, hij trilt wel zoals altijd als hij aan zou gaan maar hij gaat niet aan.

hij doet steeds hetzelfde ledje van opladen gaat aan, scherm gaat aan en ik zie "Sony"staan en dan weer uit en zo gaat het door.

volgens mij is hij gewoon leeg maar laad hij niet meer op.

3 reacties

oke ik heb mijn mobiel nu wel weer aangekregen maar hij doet nog steeds raar. hij laad wel op maar als ik hem uit de oplader haal dan springt het percentage van mijn batterij naar beneden en als ik hem dan weer inplug dan springt het percentage weer omhoog. hij valt ook af en toe uit gewoon ineens. ik heb egt niks raars gedaan met mijn telefoon en nu doet hij zo. ik ben niet verzekerd en ben ook niet van plan de reparaties te betalen.

Wat 'geestig', we hebben blijkbaar precies hetzelfde probleem. Het verhaal dat ik lees is 100% hetzelfde als bij mij. Hoe is het je weer gelukt om het te fixen? die van mij funcioneert nog steeds niet.

groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +22
Beste Janneman123, 

Welkom op het KPN Forum! Hopelijk heeft BartB de oplossing voor je, zodat je toestel weer goed werkt. Mocht dit niet het geval zijn, kun je je toestel ter reparatie aanbieden. Wanneer het onder de garantie valt, worden hier geen kosten voor in rekening gebracht. Mocht de situatie anders zijn, dan word je hier van tevoren over geïnformeerd. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer