Sony xperia z3 compact

• 21 april 2016
  • 15 reacties
  • 458 keer bekeken

Hallo KPN medewerkers, vorig jaar september heb ik via jullie een Sony xperia z3 compact ontvangen. Na enkele weken is de USB Jack / SD Kaartslot Cover kapot gegaan, het rubbertje liet los. Ik heb van Sony ( heel vriendelijk, hoeven ze niet te doen want de telefoon heb ik via jullie ontvangen) een nieuwe ontvangen maar deze sloot niet af. Ik heb meerdere malen telefonisch gehad waarin mij werd beloofd dat ik een nieuwe zou ontvangen. Nu wacht ik al een hele tijd, heel vervelend. Het ergste is dat mijn telefoon niet waterdicht is. Jullie sturen mij naar Sony en Sony stuurt mij naar jullie. Ik wil hier een oplossing voor.:@  

15 reacties

Nee nog niet
De postbode is altijd laat. Ik stuur een berichtje als ik het heb ontvangen. Gr.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo @elefante1, graag helpen we je aan een oplossing. Wachten is niet leuk, wat voor afspraak is er precies gemaakt met de klantenservice? Je ontvangt van mij een privébericht. Als je mij je gegevens stuurt ga ik uitzoeken wat de status is!

Reputatie 5
Badge +11
Hoi @elefante1, je hebt mijn privébericht nog niet gelezen. Kan ik je verder helpen of heb je een oplossing?

Reputatie 7
Badge +24
Dat klinkt rot@elefante dat je wegens gezondheidsredenen niet naar de winkel kan! Ik heb gegevens van je nodig om je verder te kunnen helpen. Beantwoord je het  privébericht van Tim nog? Dan heb ik je gegevens compleet en kunnen we kijken welke weg te bewandelen! 

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb je zojuist gebeld om het een en ander door te spreken@elefante1. Helaas kon ik je niet bereiken! Wil je me laten weten dat het uitkomt? Dat praat iets makkelijker dan berichten via het forum denk ik. 

Reputatie 7
Badge +24
Hi , ik heb je zojuist weer geprobeerd te bellen, maar ik kon je niet bereiken. Laat je me weten wanneer het aankomende maandag uitkomt? Dan bel ik je dan. Ik ben er van 8.30 - 17.00 uur. Voor nu alvast een goed weekend! 

Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor het gesprek@elefante1. Het klepje komt je kant op. Hierover ontvang je een e-mail. 

Reputatie 7
Badge +24
Heb je al post gehad ? 

Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat 'ie er inmiddels is 🙂. Morgen en overmorgen ben ik vrij, dus ik lees je bericht vrijdag weer. 

Reputatie 7
Badge +24
Wat jammer dat het klepje niet goed sluit@elefante1. Ik ben dan echt bang dat het aan je toestel ligt, dat er misschien iets verbogen is waardoor het klepje niet sluit. Je kunt mijn collega's in de winkel vragen om hiernaar te kijken. Als het hen ook niet lukt, dan zal je toestel ter reparatie aangeboden moeten worden. Mijn collega's kunnen je toestel dan direct voor je opsturen als je de garantiebon meeneemt. 

Tim schreef op 22 apr '16 om 16:53uHallo @elefante1, graag helpen we je aan een oplossing. Wachten is niet leuk, wat voor afspraak is er precies gemaakt met de klantenservice? Je ontvangt van mij een privébericht. Als je mij je gegevens stuurt ga ik uitzoeken wat de status is!

Sorry , een paar dagen niet kunnen reageren. Ik stuur u een copie van het gesprek op. Graag hoor ik hoe we dit verder gaan afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

elefante1

ps ik had afgesproken om naar de winkel te gaan maar door gezondheidsredenen zal het mij de komende weken niet lukken:@

Begoña Diaz‎ aan KPN

6 uur ·

Hallo KPN medewerkers,
vorig jaar september heb ik via jullie een Sony xperia z3 compact ontvangen. Na enkele weken is de USB Jack / SD Kaartslot Cover kapot gegaan, het rubbertje liet los. Ik heb van Sony ( heel vriendelijk, hoeven ze niet te doen want de telefoon heb ik via jullie ontvangen) een nieuwe ontvangen maar deze sloot niet af. Ik heb meerdere malen telefonisch gehad waarin mij werd beloofd dat ik een nieuwe zou ontvangen. Nu wacht ik al een hele tijd, heel vervelend. Het ergste is dat mijn telefoon niet waterdicht is. Jullie sturen mij naar Sony en Sony stuurt mij naar jullie. Ik wil hier een oplossing voor.

Top of Form

Leuk

Bottom of Form

ReactieDelen

Chronologisch

Reacties

KPN Hi Begoña, ik snap dat je gewoon wilt dat je toestel weer 100% is en weer waterdicht. Je hebt overigens gelijk dat je het toestel via ons hebt aangeschaft, dus wij kunnen dit ook gewoon voor je (laten) regelen. Ik heb helaas geen middelen om je hiervoor op afstand te helpen, je kunt het beste hiervoor even naar de KPN winkel gaan, daar kunnen ze je ter plekke verder helpen!

Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 uur

Begoña Diaz Dat heb ik gedaan, in doetinchem. Ik moest mijn telefoon laten opsturen terwijl het een los te verwijden onderdeel is. Dat heb ik ze ook aangegeven en toen hebben ze mij doorverwezen naar Sony. Ik ben van mening dat zij het onderdeel kunnen aanvragen en dat ik terug ga naar de winkel in Doetinchem om het te laten repeteren.

Vind ik leuk · Beantwoorden · 4 uur

KPN De medewerkers in de KPN Winkel zijn geen gecertificeerde monteurs en mogen zelf niet bepalen wat er wel en niet vervangen kan worden. Vandaar dat ze het hele toestel dienen op te sturen. Wat je wel kunt is langs een KPN XL winkel gaan, want daar zit een Repaircentrum bij. Zij kunnen eventueel gelijk jouw probleem oplossen. Via deze link http://k.pn/mhD8Yi kun je kijken wat de dichtstbijzijnde XL shop is voor jou smile-emoticon

Winkel in jouw buurt | KPN

Ben je op zoek naar een kpn winkel bij jou in de buurt? Kijk hier voor de dichtstbijzijnde kpn…

kpn.com

Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 uur

Begoña Diaz Ik moet er 2x 45 km coordinar rijden[i]
Ik heb een gemist oproep, jammer. Komt morgenvroeg uit, tussen 10 en 11? Mag ook op het huisnummer, ***.
Gr.

Admin: Nummer weggehaald ivm privacy

Cindy, gaan jullie nog bellen?
Hallo cindy, ik was bij de dokter, kon de telefoon niet oppakken. Maandagmorgen tussen 10 en 11.30 is goed. Ik ben nu ook bereikbaar.
Gr. En een fijn weekend
Cindy, voor de zoveelste keer hou je je niet aan de afspraak. Ik wil binnen een half uur gebeld worden

Reageer