Sony Z1

• 14 juli 2015
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo,

Na de zoveelste keer mijn telefoon hebben ingeleverd bij de KPN winkel heb ik mijn telefoon vandaag opnieuw kunnen ophalen.

Mijn klachten waren dat het systeem uitviel of opnieuw ging opstarten.

Ook sloten apps zich af en deed de camera het gewoon niet.

Vandaag kreeg ik hem dus terug en hierbij was mij speaker gemaakt.

Iets waar ik totaal geen problemen mee had. Ik had aangegeven dat het kapje er van af was gegaan maar problemen had ik er verder niet mee.

Ik zou graag eindelijk een gepaste oplossing zien.

Iets waarbij ik zekerheid heb dat wanneer ik mijn telefoon terugkrijg deze ook goed is.

Mijn vertouwen in de reparatieservice van KPN en in Sony zijn wederom gedaald en naar mijn mening moeten deze zich doodschamen door de gegeven service.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen ; wat een vervelend bericht om te lezen! Ik begrijp goed dat je er vanuit gaat dat je toestel na reparatie goed werkt en dat mag je natuurlijk ook verwachten. Erg jammer dat dit toch niet het geval is. Hierdoor kan ik ook begrijpen dat je vertrouwen erin gedaald is. Hoeveel keer heb je je toestel al ingeleverd voor een reparatie en is dat iedere keer voor hetzelfde defect geweest? Ik ben benieuwd wat er tijdens de laatste reparatie verder gerepareerd is, is er ook iets met je software gedaan? Je bericht hierover zie ik hier graag over tegemoet. 

Reageer